سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / تخریب رسانه های سعودی بر علیه رئیس جمهور رئیسی

تخریب رسانه های سعودی بر علیه رئیس جمهور رئیسی

پاس کاری با رسانه سعودی برای تخریب رئیس‌جمهور منتخب/ پاسخ چند سال قبل رئیسی به سوال امروز: من نه اسمم در حکم امام هست و نه مسئولیتم؛ اما از برخورد با تروریست‌ها تقدیر می‌کنم

آیت‌الله رئیسی در سال ۹۷ به تفصیل این سوال را پاسخ داد و اعلام کرد که طبق حکم امام(ره) هیچ نقشی در آن ماجرا نداشته اما در عین حال از برخورد با تروریست‌ها حمایت کرده و همگان باید برای اجرای عدالت از دستگاه قضائی تشکر کنند.
گروه سیاسی – رجانیوز: خبرنگار الجزیره انگلیسی امروز در سوالی از سیدابراهیم رئیسی درباره نقش او درباره اعدام‌های سال ۶۷ پرسید.
تکرار یک شبهه نخ‌نما شده توسط این رسانه البته با پاسخ هوشمندانه رئیسی همراه بود و او با ایستادن در موضع مدعی حقوق ملت ایران، از اقدامات طولانی دستگاه قضائی در حفاظت از حقوق امنیتی و قضائی ایرانیان سخن گفت و اضافه کرد که همگان باید بابت برخورد با اقدامات تروریستی منافقین از قوه قضائیه تشکر کنند.
پس از این اما رسانه‌های سعودی از جمله ایران اینترنشنال نیز با ادعای فرار رئیسی از پاسخگویی به این سوال سعی کردند تا این موضوع تکراری را دوباره برجسته کنند.
ادعای عدم پاسخگویی به این سوال در حالی مطرح می‌شود که آیت‌الله رئیسی در سال ۹۷ به تفصیل این سوال را پاسخ داده و صراحتا اعلام کرده که طبق حکم امام(ره) هیچ نقش حقیقی و حقوقی در آن ماجرا نداشته اما در عین حال از برخورد با تروریست‌های سازمان منافقین حمایت کرده و همگان باید برای اجرای عدالت از دستگاه قضائی تشکر کنند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

وعده صادق هیمنه شکست‌ناپذیری اسرائیل را فرو ریخت

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور

پوتین در گفتگو با رئیسی: پاسخ ایران بهترین تنبیه متجاوز بود

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.