سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / دولت اصلاحات بهشت جاسوسان

دولت اصلاحات بهشت جاسوسان

بسم الله الرحمن الرحیم
دولت روحانی بهشت جاسوسان!
به مناسبت بخش سریال محبوب گاندو، خوبه نگاهی بیاندازیم به تمام جاسوسانی که در هشت سال فعالیت دولت روحانی حاضر بودن یا بازداشت شدن.

۱- جیسون رضاییان؛ خبرنگار واشنگتن پست که اونقدر به روحانی نزدیک شده بود که حتی طعم آدامس مورد علاقه روحانی رو هم می‌دونست! و بعد از تبادل هم با اوباما و جان کری دیدار کرد.

۲- نزار زکا؛ جاسوس آمریکایی که تحت عنوان “کارشناس فناوری اطلاعات” حسابی به مقامات ایران نزدیک شده بود و حتی با محمود واعظی و خانم شهیندخت مولاوردی هم عکس داشت.

۳- مراد موشه طاهباز؛ میلیاردر صهیونیستی که “تحت پوشش فعال محیط زیستی” با سازمان حفاظت محیط زیست همکاری می‌کرد، اما اطلاعات سایت‌های موشکی ایران را جمع‌آوری می‌کرد.

۴- کاوس سید امامی؛ ایشون هم تحت عنوان “فعال محیط زیستی” با سازمان حفاظت محیط زیست همکاری می‌کرد.

۵- کاوه مدنی؛ ایشون هم در سازمان محیط زیست فعالیت می‌کردن و معاون بودن! صدور حکم معاون آموزش و پژوهش سازمان محیط زیست توسط عیسی کلانتری.

۶- باقر و سیامک نمازی؛ تاسیس شرکتی به‌نام آتیه بهار با هدف ارائه خدمات حقوقی و اقتصادی به شرکت‌های خارجی و ایفای نقش به‌ عنوان دلال عقد قرارداد ایران با برخی شرکت‌های بزرگ نفتی از جمله کرسنت.

۷- دری اصفهانی؛ یکی از افراد حاضر در تیم مذاکره کننده هسته‌ای که به خاطر برجام، از روحانی مدال لیاقت دریافت کرد، اما بعدا مشخص شد طی مذاکرات هسته‌ای، اطلاعات لازم را در اختیار آمریکایی‌ها قرار می‌داده.

۸- نازنین زاغری؛ جاسوسی که در پوشش خبرنگار به ایران آمد و از میان افراد مستعد، اشخاصی رو برای بی‌بی‌سی فارسی و فعالیت علیه کشورمون انتخاب می‌کرد.

۹- محمدعلی شعبانی؛ مشاور دوتابعیتی و سابق ظریف که در سریال گاندو فاش شد جاسوس سرویس اطلاعاتی انگلیس بوده و ظریف در مجلس گفته بود چیزی جز خدمت از او ندیده است!

اما عجیب اینجاست که در برخی از این پرونده‌ها، علاوه بر جوسازی رسانه‌های معاند خارجی برای بی‌گناه نشان دادن این جاسوسان، برخی رسانه‌های اصلاح‌طلب و مسئولین دولتی هم اصرار عجیبی بر بی‌گناه نشان دادن این جاسوسان داشتن.

اون هم با چه استدلال‌های عجیب غریبی؛
می‌گفتن فلانی استاد دانشگاهه، پس جاسوس نیست!
فلانی مادر دو تا بچه است، پس نمی‌تونه جاسوس باشه!
فلانی فعال محیط زیسته، نمی‌تونه جاسوس باشه!

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

بیان خاطره کارشناس کویتی از آگاهی یک راننده تاکسی در ایران:

کارشناس کویتی:اینگونه یک راننده تاکسی ایرانی به من ثابت کرد که ما کویتی‌ها به صدام …

درود خدا بر زنان محجبه .. سخت هست! اما یادگار حضرت زهراست

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.