سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / آمریکا ده‌ها زن و کودک در اردوگاه‌های شمال سوریه را به گروگان گرفته است

آمریکا ده‌ها زن و کودک در اردوگاه‌های شمال سوریه را به گروگان گرفته است

وزیر خارجه سوریه اعلام کرد که نظامیان آمریکایی هزاران زن و کودک را در اردوگاه‌های شمال شرق سوریه به گروگان گرفته است.

«فیصل مقداد» اظهار داشت، آمریکا زنان و کودکان را در اردوگاه‌های شمال سوریه به گروگان گرفته است. منظور مقداد، اردوگاه‌های «الهول» و « الرکبان» است. در این اردوگاه‌ها، علاوه‌بر مردم عادی، که آواره هستند، عناصر داعش و همسران و فرزندان آنها نیز حضور دارند. اکثر داعشی‌های حاضر در این اردوگاه‌ها، خارجی(از جمله، اروپایی) هستند. کشورهای فرانسه، آلمان و انگلیس نمی‌خواهند، تبعه آنها به کشورشان بازگردند.

به گزارش خبرگزاری آریا، مقداد افزود: واقعیت این است که شرایط منطقه خیلی پیچیده است. استقرار ناو‌های بیگانگان در خلیج‌فارس و دریای مدیترانه و دخالت در امور کشور‌های مستقل، نمونه‌ای از رفتار‌های بی‌ثبات‌کننده است.

وی اضافه کرد: خروج آمریکا از برجام در دولت قبلی ودشمنی با ایران، نمونه‌ای از سیاست‌های بی‌ثبات ساز در منطقه است. با این حال، دشمن اصلی رژیم صهیونیستی است.

وزیر خارجه سوریه تصریح کرد: آمریکا و اتحادیه اروپا (فرانسه، انگلستان و آلمان و..) سالگرد حمله به سوریه را فرصتی برای افزایش فشار بر این کشور قرار‌داده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: با انتخاب دولت جدید در آمریکا، تغییری در سیاست‌های این دولت تاکنون مشاهده نشده، و انتظار این است که واشنگتن به نهاد‌ها، قواعد و هنجار‌های بین‌المللی بازگردد و به سیاست‌های مداخله‌جویانه پایان دهد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

از شعار زن، زندگی، آزادی در اروپا و آمریکا چه خبر؟!‌

سردار احمدرضا رادان، فرمانده فراجا

بازداشت بیش از ۱۵۰۰ دانشجو در آمریکا

خیزش سراسری ضدصهیونیستی در دانشگاههای سراسر آمریکا، تلویزیون سی ان ان آمریکا اعلام کرد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.