سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / ائتلاف اجباری یونان با عربستان در جنگ یمن

ائتلاف اجباری یونان با عربستان در جنگ یمن

🔘 اعترافات تکان دهنده وزیر یونان در مورد مشارکت در جنگ یمن: اگر به عربستان کمک نکنیم، آمریکا ما را نابود می کند!

➖”یانیس واروفاکیس” وزیر سابق اقتصاد یونان پرده از واقعیت پشت پرده کمک این کشور به ائتلاف عربستان علیه یمن برداشت. او گفت:
حتی کشور ورشکسته ای مانند یونان نیز مجبور است که در جنایات عربستان علیه ملت یمن مشارکت کند تا مورد خشم و غضب امپریالیسم قرار نگیرد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

نماهنگ/ شریک جرم

مرگ بر آمریکا ،دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا

روزی روزگاری در آمریکا

پاورقی

یک دیدگاه

  1. از انجا که زمان برخلاف منافع ملی امریکا هست و به نوعی شاید بتوان گفت روند حاکمیتی امریکا رو به افول است لذا برای بقا واحیای حاکمیتش دست به هر دستاویزی میزند دراین راستا درصدد استفاده از موقعیتها و پتانسیلهای نیابتی درجهت نیل به اهداف مستکبرانه خویش است .

    دیر یا زود جریان مقاومت یمن نیز مانند حزب الله و حماس از چنان ساختار مستحکمی برخوردار خواهد شد که مانند دو بازوی دیگر جبهه مقاومت درمنطقه برای لابی صهیونیستی که متشکل ازامریکا و اسراییل و آل سعود است میدان نبرد را تعریف و کم وکیف آن را بدشمنان اسلام دیکته خواهد کرد. همانطور که در جبهه مقاومت لبنان وفلسطین اینگونه شده دیگر دشمن صهیونیستی جرات تجاوز اشکار را نداشته و میداند بابت هر حرکت ناسنجیده اش چه پاسخ دندان شکنی دریافت خواهد کرد .

    این آینده جبهه مقاومت است و شکی دراین نیست بحول قوه الهی .

    اما یک نکته مهم دراینجا محل اندیشه است که چرا برخی هموطنان اصلاح طلب مان که با چشمان خود میبینند اگر دراین دنیای بی رحم قوی نباشی چگونه گوشت پیگر ملتها را بدون هیج ترحمی میدرند و پاره پاره میکنند باز هم دم از سازش با جانوران وحشی بنام امریکا وهمقطارانش میزنند ایا نمیفهمند که اگر توان دفاعی خود را از دست داده بودیم اکنون جای ملتهای عراق وافغانستان وسوریه ویمن الان این ملت مابود که باید تاوان ضعف دفاعیمان را میداد ؟ فاتبروا یا اولی الباب

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.