سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / بایدن: تحریم‌های ایران لغو نمی‌شود

بایدن: تحریم‌های ایران لغو نمی‌شود

جو بایدن، در مصاحبه با شبکه خبری سی‌بی‌اس آمریکا گفت: آمریکا تحریم‌های ایران را لغو نخواهد کرد.

رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای با شبکه خبری سی‌بی‌اس آمریکا که بخشی از آن روز گذشته منتشر شد، گفت: آمریکا تحریم‌های  ایران را لغو نخواهد کرد.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار این شبکه که پرسید، آیا آمریکا تحریم‌های ایران را برمی‌دارد تا ایران به میز مذاکره بازگردد، پاسخ داد: خیر.

رئیس‌جمهور آمریکا در واکنش به سؤال خبرنگار که آیا آنها (ایرانی‌ها) باید اول غنی‌سازی را متوقف کنند؟ این سؤال را بی‌پاسخ گذاشت ولی به نشانه تایید، سر خود را تکان داد. گفتنی است بلومبرگ روز شنبه در گزارشی نوشت که دولت بایدن در پی احیای برجام بدون لغو تحریم‌ها و از جمله پابرجا ماندن تحریم‌های حوزه نفت است.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

رفتار آمریکا در قبال دانشجویان حقانیت موضع جمهوری اسلامی را نشان داد

رفتار خشونت‌آمیز آمریکا با«اعتراض بدون خشونت و تخریب» دانشجویان معترض به جنایات اسرائیل، دلیل دیگری بر اثبات موضع جمهوری اسلامی ایران در بدبینی به دولت آمریکا دانستند.

ادامه سرکوب اعتراضات ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا

سرکوب اعتراضات ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا در دانشگاههای سراسر آمریکا

یک دیدگاه

  1. در عمل آقای حسن روحانی و جواد ظریف بارها نشان داده اند که زبان انگلیس خوب نمی دانند! لذا مرتب گاف می دهند و مشکل آفرینی می کنند و البته به روی خودشان هم نمی آورند که چرا متوجه عبارات زیان بار نسخ برجام نبودند و آبرویشان در میان خارجی هم بارها رفته…
    حداقل سایت صراط عشق، این ترجمه های آمریکایی ها و اروپایی ها را برای روحانی و ظریف بفرستد تا این خودشیفتگان بدانند که جداً دشمنان مردم ایران عزیز چه سودایی در سر دارند!
    فکر کنم الان غربی ها سرگیجه گرفته اند که مدام میگویند: ما تحریم ها را رفع نمی کنیم و دولتمردان خیال پرور ایران می گویند اگر 5+1 تحریم ها را بردارند ما هم گام دیگری بر می داریم!
    دشمن به طرق گوناگون جیغ می کشد: بر نمی دارم، آقایان می گویند: نه! اگر برداری ما…

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.