سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / سخنگوی نُجبا: برخی مقامات در عراق حشدالشعبی را مقابل داعش تنها گذاشته‌اند

سخنگوی نُجبا: برخی مقامات در عراق حشدالشعبی را مقابل داعش تنها گذاشته‌اند

سخنگوی جنبش «نجبا» فاش کرد که برخی از سیاستمداران عراقی به درخواست آمریکا، «حشدالشعبی» را مقابل تروریست‌های داعش تنها گذاشته‌اند.

«نصرالشمری» فاش کرد که برخی از سیاستمداران عراقی به خواست آمریکا، حشدالشعبی را مقابل داعش تنها گذاشته‌اند. به گزارش خبرگزاری فارس، الشمری گفت: تن دادن برخی افراد ترسو، فرومایه و شکست‌خورده به اراده آمریکا، و اقدام آنها به تنها گذاشتن حشد‌الشعبی در نبرد با داعش، باعث شده است که شماری از رزمندگان حشدالشعبی به شهادت برسند.

وی افزود، این توطئه‌ در اراده حشد‌الشعبی، که برخاسته از فرهنگ حسینی(ع) است، خللی ایجاد نمی‌کند. سخنگوی جنبش نجباء در ادامه، خواستار مبارزه جدی‌تر با داعش شد و تاکید کرد که پاسخ باید هم‌تراز با حملات باشد و مراکز تروریست‌ها و منابع مالی آنها، باید به طور همزمان هدف قرار گیرند.

الشمری سپس گفت، اگر چنین اقدامی صورت گیرد، داعشی‌های عرصه سیاست و رسانه و مزدوران نیروهای اشغالگر (آمریکا)، رسوا خواهند شد.

هلاکت یک سرکرده داعش

«مصطفی کاظمی» نخست‌وزیر عراق، از کشته شدن یک سرکرده خطرناک گروه تروریستی داعش خبر داد. این فرد، قبلا والی خودخوانده داعش در جنوب عراق بوده است. به گزارش خبرگزاری فارس، کاظمی طی توئیتی نوشت: «در ادامه تعهد قهرمانان ما برای از بین بردن سرکرده‌های باند داعش و وفاداری به خون شهدای عراق‌، امروز (روز سه شنبه) ابو حسن الغریباوی‌، به اصطلاح فرمانده داعش در جنوب عراق و غانم صباح یک تروریست دیگر کشته شدند.»

الکاظمی افزود: «صباح مسئول انتقال عوامل انتحاری و دیگر عناصر تروریست بود». الغریباوی مسئول سازماندهی و اعزام عوامل انتحاری و خودروهای بمب‌گذاری شده به بغداد بوده است.

عوامل سازمان اطلاعات نظامی عراق دو روز پیش نیز یک دیده‌بان داعش را دستگیر کرده‌اند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

انهدام مخفیگاه داعش در مرز افغانستان با پاکستان

طالبان اعلام کرد

دیدار حاج قاسم با دیده بانی که کارهایش جالب بود

شهید مدافع حرم محمود رادمهر در منطقه خان طومان سوریه توسط تروریست ها به شهادت رسید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.