سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / هشدار رهبر فرزانه بر اساس آموزه های قرآن

هشدار رهبر فرزانه بر اساس آموزه های قرآن

وعده نابودی مترفین:

چندی پیش رهبر حکیم و فرزانه انقلاب فرمودند، آمریکا رو به زوال و نابودی است و دوست و دشمن بایستی بدانند که این ماجرا در حال وقوع است.
همچنین در سال گذشته در دیدار با مردم آذربایجان شرقی فرمودند؛ همچنان که شکوه و جلال کشتی معروف تایتانیک مانع از غرق شدن آن نشد، شکوه و جلال آمریکا هم مانع از غرق شدنش نیست و آمریکا غرق خواهد شد.۹۸/۱۱/۲۹
تحولات چند سال اخیر و شیب تند ماجراهای مختلف در ایالات متحده به نحوی بوده که به اذعان متفکران عرصه بین الملل، نشان از ضعف مفرط و قرار گرفتن آمریکا در سراشیبی سقوط می باشد.

شکست پروژه های مخوف و عظیم و چند تریلیون دلاری برای استیلا بر غرب آسیا، موفقیت های بزرگ جبهه مقاومت و شکست داعش، عدم موفقیت سیاست های آمریکا در مهار چین و روسیه و تقویت شدن بلوک شرق و اتحاد راهبردی کم نظیر بازیگران بزرگ منطقه با محوریت جمهوری اسلامی و شاید از همه مهمتر رنگ باختن گفتمان هماهنگی با کدخدا و پررنگ شدن گفتمان انقلاب اسلامی و مقاومت ، از نقاط برجسته این وقایع است.

ورشکستگی اقتصادی و بدهی های سربه فلک کشیده و فقر مضاعف و اختلاف طبقاتی، خرد شدن ابهت پوشالی نظامی و امنیتی در قضایای مختلف، نژادپرستی عمیق و بحران های اجتماعی گوناگون و… شرایط را به گونه ای رقم زده که ابرقدرت پوشالی جهان را حتی از حفظ جان شهروندانش از ویروس کرونا عاجز کرده و برآورده حاکی از چندصدهزار کشته ناشی از کرونا در آینده ای نزدیک است.
افتضاح بی سابقه در جریان انتخابات اخیر در آمریکا نیز به حدی بود که دیگر غولهای رسانه ای صهیونیستی نتوانستند پنهانش کنند و صدای واژگون شدن تشت رسوایی دموکراسی آمریکایی به گوش همه جهان رسید.

اخیراً جو بایدن هم با پیشنهاد یک همجنس باز برای پست وزارت ترابری در دولت فدرال میخ های آخر را به تابوت آمریکا کوبید.
افول و نابودی جبهه باطل وعده خداوند است و مطابق آیه ۱۶ سوره اسرا که می فرماید:
وَإِذَآ أَرَدْنَآ أَنْ نُهْلِكَ قَرْيَةً أَمَرْنَا مُتْرَفِيهَا فَفَسَقُوا فِيهَا فَحَقَّ عَلَيْهَا الْقَوْلُ فَدَمَّرْنَاهَا تَدْمِيرًا

هنگامی كه بخواهیم شهر و دیاری را نابود كنیم، مرفّهین و خوش‌گذران‌هایش را فرمان می‌دهیم، چون در آن شهر به گناه‌ و بدی روی آورند، عذاب بر آنان لازم می‌شود، پس آنان را به شدت درهم می‌كوبیم.

به نظر می رسد تبلور عینی این آیه کریمه امروز در آمریکا واقع شده و دیری نخواهد پایید که نتایج آن نیز به عینه مشاهده شود. ان شاالله تعالی
عباس قره داغی
۸بهمن۹۹

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

کاریکاتور/آتش‌بیار جنگ غزه

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا

جوان آمریکایی در اعتراض به بایدن سر پدرش را بُرید!

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.