سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / معرفت / شورای نویسندگان / افول آمریکا و ماموریت ترسوها

افول آمریکا و ماموریت ترسوها

در شرایطی که ایالات متحده آمریکا، بخوانید ابرقدرت پوشالی و کدخدای آمریکا پرستان، با سرعت هرچه بیشتر در حال افول و زوال است و علائم حیاتی آن هر لحظه ضعیف تر شده و نظام لیبرال دموکراسی مرگ خود را نزدیک می بیند و چالش های چند ماه اخیر پیرامون انتخابات ریاست جمهوری بویژه وقایع این چند روز ، اوضاع داخلی آمریکا را بحرانی نموده است ، جریان نفوذی و لیبرالهای داخلی همچنان در پی انجام ماموریت خود و ترساندن مردم از وقایع احتمالی آینده و دادن نفس مصنوعی به دشمن ملت ایران بوده و از عن قریب بودن جنگ و درگیری نظامی علیه کشورمان خبر می دهند.
رهبر معظم انقلاب چندی پیش فرمودند دشمن می خواهد با چنگ و دندان نشان دادن، ترسوها را بترساند.
ماموریت ترسوها هم این است که این ترس مصنوعی را به بدنه جامعه تزریق نموده و از شکل گیری بدنه اجتماعی منسجم و متحد و طرح مطالبات انقلابی در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و … جلوگیری نمایند و با انحراف افکار عمومی همچنان مطالبه نتایج برجام و اموال بلوکه شده و بهبود وضعیت معیشت و … را به محاق ببرد.
البته به لطف خداوند مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه که دو رکن اساسی در نظام جمهوری اسلامی هستند با هوشیاری و دغدغه انقلابی پیگیر حل مشکلات بوده و امیدهای مردم برای بهبود شرایط با مدیریت جوانان انقلابی بویژه در انتخاب دولت بعد در سال آینده افزایش یافته است.
عباس قره داغی
۱۸ دیماه ۹۹

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

از شعار زن، زندگی، آزادی در اروپا و آمریکا چه خبر؟!‌

سردار احمدرضا رادان، فرمانده فراجا

تمجید فیلسوف اهل سنت از سیلی جمهوری اسلامی به رژیم صهیونیستی

ويدئو/ سیلی به رژیم صهیونیستی

3 دیدگاه

  1. سلام علیکم برخی اظهارات در گوشه وکنار حاکی از این است که درامریکا انقدر دموکراسی هست که خودشان کارکرد وعملکرد خودشان را نقد کنند وآنرا مستقیما پخش میکنند و در آزادی موجود دراین دموکراسی هست که میتوانند براحتی سخن بگویند در موردش و حتی کاخ سفیدشان را هم اشغال کنند وآب از آب تکان نخورد و کسی به کسی کاری نداشته باشه درحالی که در اینجا اگر کسی چنین اظهاراتی بکند به اتهامات گوناگون گرفتار شده و مورد برخورد امنیتی قرار میگیرد .این اظهارات را ما از بدنه خاندانی میشنویم که یک عمر استوانه انقلاب نامیده میشدند وکاکل انقلاب را به سراین خاندان گره زده بودند گویا بدون ایشان انقلاب اصلا معنی ومفهوم نخواهد داشت . اگر ملت ایران امروز نخواهد بیدار شود شاید فردا دیر باشه زیرا درپاسخ به اظهارات بی اساس که متذکر شدیم از قول ایشان باید گفته بشه اولا این وقایع همچین بی درد سر هم نبوده بلکه هر هفته در بین این خیابانها دهها خون بی گناه به اتهام رنگین پوستی برزمین ریخته شده و هزاران حقوق شهروندی زیر فشار تبعیضهای نژاد پرستانه لگد مال شده اما چون منافعشان و بهره مندی از پارادایسی که برای خودشان با پول این ملت تهیه کردند ایجاب میکند تا دیدگاهشان مانند بن سلمان تبدیل به یک گاو شیرده باشد تا فردی انقلابی ومستقل وحاضر شدند در مدیریت جنایی اربابانشان که بجای حاکمیت الله پذیرفتند شریک شده و مشرکانه ادامه حیات ننگین خود را داشته باشند . ایا وقت آن نرسیده است که این جریانهای منحوس شبیه به پهلوی را سرجای خودشان بنشانیم ؟ گوش به فرمان هدایتهای رهبری درخصوص انتخابات دولت جوان حزب اللهی باشیم .

  2. سبح لله ما فی السماوات والارض …. انقلاب اسلامی هم مانند دیگر اشیا واحکام در نظام عالم درمسیر سیرالی اللهی خود درراه تسبیح گویان استبنا به وعده الهی درمسیر حرکت خود بسوی تام شدن نور الهی خود با تمام توان در حرکت است و دراین مسیر پر تلاتم فراز وفرودهایی در راه است اگر محکم به عمود این خیمه وصل نباشیم سقوطمان حتمی است براستی چه امری باعث میشود تا صاحبان تفکر های انقلابی که روزگاری اسوه یک ملت بودند امروز چنان درمسیر حرکت زمین گیر شدند که همچون لنگری سخت خود و بدنه کشتی نظام را سعی دارند در همان موقعیتهای گذشته خود نگه دارند درحالیکه اراده الهی مبنی بر جریان سازی و جریان دادن این کشتی نجات بسوی آن کشتی آخر حیات طیبه مهدویت است .هرقدر نظام با این عناصر در درون کشتی خود مدارا میکند انها میخ خود را در زمین دنیا طلبی محکم تر فرو میکنند تا مبادا این کشتی نگاهش را رو به فردا و آسمان پر نور در انتظارش قرار دهد .اکنون بادبانهایش برافراشته و باد در درون انها به جریان افتاده و ندای ناخدای کشتی گوشنواز است که الا ای اهل عالم : حرکت مردم ایران در انقلاب اسلامی سراغاز نهضت بزرگ جهانی اسلام به پرچمداری حضرت حجت ارواحنا فداست اما گویا برخی هنوز مایل نیستند رخت ولباس ملوانی خود را بپوشند تا اماده خدمتی باشند که یک عمر ادعایش را داشته و بخاطرش فداکاریها شده است

  3. سبح لله ما فی السماوات والارض …. انقلاب اسلامی هم مانند دیگر اشیا واحکام در نظام عالم درمسیر سیرالی اللهی خود درراه تسبیح گویان است وبنا به وعده الهی درمسیر حرکت خود بسوی تام شدن نور الهی خود با تمام توان در حرکت است و دراین مسیر پر تلاتم فراز وفرودهایی در راه است اگر محکم به عمود این خیمه وصل نباشیم سقوطمان حتمی است براستی چه امری باعث میشود تا صاحبان تفکر های انقلابی که روزگاری اسوه یک ملت بودند امروز چنان درمسیر حرکت زمین گیر شدند که همچون لنگری سخت خود و بدنه کشتی نظام را سعی دارند در همان موقعیتهای گذشته خود نگه دارند درحالیکه اراده الهی مبنی بر جریان سازی و جریان دادن این کشتی نجات بسوی آن کشتی آخر حیات طیبه مهدویت است .هرقدر نظام با این عناصر در درون کشتی خود مدارا میکند انها میخ خود را در زمین دنیا طلبی محکم تر فرو میکنند تا مبادا این کشتی نگاهش را رو به فردا و آسمان پر نور در انتظارش قرار دهد .اکنون بادبانهایش برافراشته و باد در درون انها به جریان افتاده و ندای ناخدای کشتی گوشنواز است که الا ای اهل عالم : حرکت مردم ایران در انقلاب اسلامی سراغاز نهضت بزرگ جهانی اسلام به پرچمداری حضرت حجت ارواحنا فداست اما گویا برخی هنوز مایل نیستند رخت ولباس ملوانی خود را بپوشند تا اماده خدمتی باشند که یک عمر ادعایش را داشته و بخاطرش فداکاریها شده است

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.