سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / «کاهن معبد جینجا» به قلم یامین‌پور منتشر شد

«کاهن معبد جینجا» به قلم یامین‌پور منتشر شد

انتشارات امیرکبیر ازانتشار چاپ اول کتاب «کاهن معبد جینجا» سفرنامه و یادداشت‌های سفر وحید یامین پور به سرزمین آفتاب تابان؛ «ژاپن» خبر داد.

  مؤسسۀ انتشارات امیرکبیر جدید ترین کتاب وحید یامین‌پور با موضوع سفرنامۀ یامین‌پور به ژاپن را منتشر کرد.

همانطور که بیان شد این کتاب شرح سفرنامه وحید یامین‌پور به کشور آفتاب تابان «ژاپن» است. به تعبیر نویسنده، ژاپن ناشناخته و جادویی قرن‌هاست به اصالت و افتخار شهره است و به خون سرخی که از خنجر شرافت سامورایی مغرور می‌چکد و به گلهای فریبندۀ نقش بسته بر کیمونو که تن تسلیم و نجیب زنانش را میپوشاند و به قلب‌های مطیعی که بر خدایگان و وطن سجده می‌بَرد و به چشمان کشیدۀ ظریفی که نمی‌توان به عمق آن راه یافت و به سکون و آرامشی که در نوشیدن چای سبز لانه کرده است.

حالا قرنها بعد از این همه اصالت، یک نویسنده ایرانی در جستجوی شرف و اصالت اسطوره‌ای سرزمین آفتاب تابان، از ایران، از قلب کهن سرزمین عرفان، هنر و ادب ره سپرده؛ با این آرزوی پنهان شده در تو در توی خاطراتی که هرچه به شرق بروی، اشعۀ درخشان تری از خورشید را بر جان انسان می‌نشاند.

روند پیش فروش این اثراز امروز آغاز و تا سیزدهم دی‌ماه ادامه خواهد داشت. علاقمندان برای تهیۀ این اثر می‌توانند به سایت انتشارات امیرکبیر به نشانی amirkabirpub.ir مراجعه نمایند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

نامه‌هایی به خدا کتاب شد

کتاب خدای مهربانم سلام ،کودکان گروه سنی ب

درمحضر امام جواد علیه السلام

السلام علی الحسین

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.