سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / محکومیت جنایت غربی ، عبری و عربی در اهواز

محکومیت جنایت غربی ، عبری و عربی در اهواز

متن بیانیه کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند:
اقدام تروریستی مذبوحانه عوامل رژیم سعودی در روز گذشته در اهواز که موجب شهادت تنی چند از هموطنان عزیزمان و مجروح شدن تعدادی دیگر شد بار دیگر نشان داد آمریکا برای نیل به اهداف سلطه طلبانه اش از هیچ جنایتی پرهیز نمی کند .
مثلث پلید آمریکا ، اسرائیل – سعودی طراح ، برنامه ریز و مجری همه اقدامات تروریستی در جهان اسلام است . حکام آمریکا ، رژیم صهیونیستی و خاندان آل سعود در ریختن خون همه مسلمانان بیگناه در افغانستان ، پاکستان ، عراق ، سوریه ، یمن ، نیجریه لبنان جای جای جهان اسلام سهیم هستند ، زیرا موسس همه جریانها و گروههای کودک کش و تروریست همین مثلث شوم است .
فریاد امام خمینی (ره) در پاسخ به جنایات منافقین در کشور ما که میفرمود بکشید ما را ملت ما زنده تر میشود ، امروز جهانی شده است . آنها با کشتارهایشان به هیچ یک از اهداف خود نرسیده اند . آمریکائی ها در جهان منفورتر ،پایه های رژیم صهیونیستی لرزان تر و حکمرانان وابسته و تا دندان مسلح آل سعود مفتضح تر شده اند . جمهوری اسلامی و فرزندان ملت رشید ایران پاسخ دست اندازی ابلهانه روز گذشته در اهواز و آزرده خاطر کردن مردم عزیزمان در خوزستان را چنان خواهند داد که دشمنان قسم خورده را از کرده خود پشیمان نماید .
کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی ، برای شهدای گرانقدر آرامش در قرب الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت مینماید .

کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

عجب تصویر با معنایی

مسیحیان اطراف آنها حلقه حفاظتی تشکیل داده اند

دستخط استاد نادر طالب زاده که روی سنگ قبرش حک شد

من سرباز این انقلابم

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.