سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / مستند کمپ مسیح

مستند کمپ مسیح

مستند  فوق العاده جنجالی #کمپ_مسیح

🔰 دیدن این مستند برای هر دغدغه مندی به اسلام توصیه می شود ، همچنین توصیه می شود به غرب پرستانی که آموزش دینی را غلط می دانند!!!

✳️ در این مستند شما خواهید دید که چطور والدین مسیحی آمریکا، در ایام تابستان ، فرزندان خود را از سنین کودکی به کمپی به نام #کمپ_مسیح می برند تا در آنجا هم آموزه های دینی یاد بگیرند و هم آموزه هایی مربوط به ظهور مسیح در آخرالزمان!!!

🔰 این کلاسها اینقدر جذاب برگزار می شود که در روزهای آخر ، همه بچه ها با گریه از هم جدا می شوند و ورد زبان آنها ، دعا برای تعجیل در ظهور مسیح است!!!

✅ این مستند فوق العاده مهم حتما باید در مدارس ما در هر رده ای و در دانشگاهها پخش شود تا عزیزان ما فکر نکنند آموزش دینی فقط مربوط به کشورهای اسلامی و ایران است . بلکه آنها فرزندان خود را از همین دوران برای زمینه سازی ظهور مسیح آماده می کنند اما در شبکه های خود به مردم و بچه های ما ، سگ بازی یاد می دهند و دوستی با جنس مخالف!!!

✳️ این مستند جنجالی را می توانید در فرمت ها و حجم های مختلف از آدرس زیر دریافت کنید

blob:https://www.aparat.com/b60b2488-7891-4c63-be91-d51626898234

کمپ مسیح (Jesus Camp) (2006) ساخته هایدی اوینگ و راشل گریدی مستندی صریح، بی واسطه و تکان دهنده در باره تبلیغ تفکر اوانجلیستی در میان کودکان آمریکایی است. تفکری که بنیادش بر آموزه های صهیونیستی قرار داشته و پیروانش به آخرالزمانی مبتنی بر نبرد آرماگدون براساس برپایی مملکت اسرائیل معتقدند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

حزب‌الله لبنان کارنامه جنگی‌اش را منتشر کرد؛ 1637 عملیات  ضدصهیونیستی در 200 روز

عملیات طوفان‌الاقصی حماس علیه اسرائیل

کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

صادق زیباکلام اسرائیل و امریکا

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.