سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / هنر / عکس و گرافیک دیگران / شوق وصال + فیلم وعکس

شوق وصال + فیلم وعکس

سردار شهید حجت الاسلام مجید سلمانیان شهید خان طومان

جزییات تشییع پیکر یکی از شهدای خان طومان در کرج - ایسنا

 پدر شهید: مجید در دانشگاه شاهرود استاد بود و پس از آن پست بالاتری در تهران و در دانشگاه به او پیشنهاد شد كه به تهران آمد.

– با گرفتن این پست در تهران من خیلی خوشحال شدم ولی گفت كه من ملای تبلیغاتی هستم نه ملای پشت میز نشین، اگر پشت میز بشینم خیلی چیزها را فراموش می كنم زیرا هدف از پوشیدن لباس روحانیت این است كه فرمایشات ائمه معصومین (ع ) را به مناطق محروم برسانم.

– هرگز بالای منبر و برای سخنرانی هایش هیچ وجهی دریافت نمی كرد،

یك روز اعتراض كردم ، به او گفتم كه به درجه دكترا رسیدی عمامه ات چند متر شده چرا هنوز پیاده ای؟ با اینكه برخی ماشین های میلیاردی زیر پایشان هست.

– در آن حالت چیزی نگفت ولی فردا صبح نماز خواند و خواست بیرون از خانه برود به پاهایم افتاد و گفت پدرجانم، درست است بعضی افراد به مردم خیانت می كنند، ولی «سهم من در دنیا داشتن یك مزار هم نیست». پسرم به این موضوع آگاه بود.

شهید مجیدسلمانیان متولد سال ۱۳۶۷ بود، در تاریخ ۲ اردیبهشت ۹۵ به سوریه اعزام شد و ۱۵ روز بعد در تاریخ ۱۷ اردیبهشت۱۳۹۵ در سن ۲۸ سالگی در منطقه خان طومان حلب به شهادت رسید

 

شهید حجت الاسلام مجید سلمانیان این کلیپ را در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در منطقه خان طومان ساخته است

شهید حجت الاسلام سلمانیان بعد از ساخت این کلیپ اعلام کردند بعد از شهادتم این کلیپ پخش شود.
یادش گرامی و راهش پر رهرو.

دانلود

پخش فیلم  ۵ تير ۱۳۹۵/ روحانی شهید مجید سلمانیان ۱۷ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۵ در منطقه خان طومان حلب و در مقابله با تروریست های تکفیری به شهادت رسید

پیکر پاک شهید مدافع حرم «مجید سلمانیان» 24 مهر ماه در البرز تشییع می‌شود- اخبار البرز - اخبار استانها تسنیم - Tasnim

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: پیکر پاک شهید مدافع حرم استان البرز حجت‌الاسلام والمسلمین مجید سلمانیان‌ از شهدای خانطومان ۲۴ مهرماه با رعایت پروتکل های بهداشتی در کرج تشییع می‌شود.

سلیمان رستمیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیکر پاک شهید مدافع حرم استان البرز حجت‌الاسلام و‌المسلمین مجید سلمانیان  از شهدای خانطومان صبح پنج شنبه 24 مهرماه از ساعت 9 همزمان با ایام عزاداری رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) با رعایت پروتکل های بهداشتی ‌از سپاه امام حسن مجتبی(ع) به سمت میدان شهدا با ماشین تشییع خواهد شد.

وی افزود: مراسم وداع با پیکر وی نیز از ساعت 8 الی 9 صبح همان روز در سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز برگزار خواهد شد.

رستمیان در ادمه تصریح کرد: پیکر پاک این شهید والامقام پس از تشییع برای خاکسپاری به امامزاده طاهر علیه السلام منتقل و در گلزار شهدای این مکان مقدس به خاک سپرده خواهد شد.

شور ما در تمامی عرصه ها مدیون خون شهدای والامقام در تمامی عرصه ها بوده و خواهد بود، انقلاب اسلامی با رشادت‌های شهدای مدافع حرم تداوم یافت و امروز باید بتوانیم از ارزش‌هایی که این کبوتران خونین بال برای حفظ آن جان خود را هدیه دادند پاسداری کنیم.

  شهدای تفخص شده خانطومان امروز با حضور در مشهد مقدس مشرف به زیارت امام رئوف حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام شدند.

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

سند تحول را چندسال در کشو گذاشتند و درش را بستند/ جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی را بدانند

سالروز شهادت شهید مطهری و  روز معلّم

تلاش شهید مطهری ذخیره تمام‌نشدنی جامعه است

پای درس آقا؛ رهبر معظم انقلاب

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.