سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / آمریکا عامل بدبختی است هیچ تفاوتی بین بایدن و ترامپ وجود ندارد

آمریکا عامل بدبختی است هیچ تفاوتی بین بایدن و ترامپ وجود ندارد

مردم، گروه‌های سیاسی و علمای پاکستان در واکنش به انتخابات جاری در آمریکا، اعلام کردند که این کشور حامی اصلی تروریسم و عامل بدبختی مردم منطقه غرب آسیا است.

در حالی که دولت پاکستان آمادگی خود را برای همکاری با برنده انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا اعلام کرده است، مردم، گروه‌های سیاسی و علمای پاکستان اعلام کردند که باخت «دونالد ترامپ» و یا برد«جو بایدن»، سیاست آتی کاخ‌سفید در قبال منطقه را عوض نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی، سخنگوی وزارت خارجه پاکستان اخیراً آمادگی این کشور برای همکاری با برنده انتخابات آمریکا را اعلام کرده بود، اما محافل رسانه‌ای، سیاستمداران و افکار عمومی در پاکستان نظر دیگری دارند. به باور پاکستانی‌ها، باخت ترامپ و یا حضور بایدن در کاخ سفید، سودی برای پاکستان نخواهد داشت و رویکرد واشنگتن در قبال اسلام‌آباد را عوض نخواهد کرد.

شخصیت‌های سیاسی و مذهبی، از جمله علمای ارشد پاکستان، تاکید کردند: تداوم حضور آمریکا در منطقه، نتیجه‌ای جز تشدید تروریسم، نابسامانی و گسترش هرج و مرج ندارد.

به گزارش خبرگزاری میزان، «پیر نور الحق قادری» وزیر امور مذهبی پاکستان گفت: تا زمانی که آمریکا در منطقه حضور داشته باشد، کشورها و ملت‌های منطقه با هرج و مرج، خشونت و دیگر رنج‌هایی که امروز ما در افغانستان، کشمیر و فلسطین شاهد آن هستیم، رو‌به‌رو خواهند بود.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

از شعار زن، زندگی، آزادی در اروپا و آمریکا چه خبر؟!‌

سردار احمدرضا رادان، فرمانده فراجا

بازداشت بیش از ۱۵۰۰ دانشجو در آمریکا

خیزش سراسری ضدصهیونیستی در دانشگاههای سراسر آمریکا، تلویزیون سی ان ان آمریکا اعلام کرد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.