سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / کتاب « جایزه‌های خدا» ویژه نوجوانان منتشر شد

کتاب « جایزه‌های خدا» ویژه نوجوانان منتشر شد

کتاب «جایزه‌های خدا» نوشتۀ علی شعیبی توسط انتشارات مؤسسۀ فرهنگی هنری قدر ولایت منتشر شد.

 : ما برای زیبا شدن و انسانی شدن و لذت بردن از زندگی دنیوی خود به روحیه پاک و زندگی پاکیزه نیازمندیم و هر قدر از بدی‌ها و گناهان دوری کرده و به خوبی‌ها و پاکی‌ها روی بیاوریم همان قدر شیرینی زندگی را بهتر و بیشتر خواهیم چشید.

ما برای زندگی زیبا در آخرت و رفتن به بهشت و همنشینی با پیامبران و امامان و خوبان هم نیاز به توشه و کارنامه قابل قبول آخرتی داریم؛ ما می توانیم با انجام کارهای ثواب و ترک گناهان توشه خود را به‌خوبی پر کنیم و ترازوی اعمال پاک خود را سنگین نماییم. دنیا مزرعه آخرت است؛ اگر در آن خوبی بکاریم، خوبی برداشت می‌کنیم و از جایزه‌های خدا بهره‌مند می‌شویم. کتاب «جایزه‌های خدا» سعی کرده با بیان پاداش کارهای خوب و آشنا کردن نوجوانان با ثواب آن کارها، توجه آنان را به روح زیبای کار خوب و پاکیزه جلب کند و تاثیر دنیایی و آخرتی کارهای خوب را به این عزیزان نشان دهد.

با انتخاب این کتاب، نوجوانان خود را هنرمندانه با زیبایی‌ها و لذت کارهای خوب آشنا و مشتاق انجام آنها نمایید.

این کتاب را علی شعیبی تألیف کرده و امیر خلیلی‌فرد با گرافیک جذاب و زیبا آراسته است. کتاب توسط مؤسسه فرهنگی هنری قدرولایت در قطع رقعی در 110 صفحه با قیمت 20000 تومان منتشر و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. برای سفارش و ارسال پستی کتاب با تلفن‌های 09352300564- 66411151 تماس بگیرید.

کتاب « جایزه‌های خدا» ویژه نوجوانان منتشر شد | پایگاه اطلاع رسانی رجا

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

کتاب سربلند میدان ..را بخوانید

سرگذشت و زندگی سردار شهید سیدمحمد حجازی

استقبال از کتابی که رهبر انقلاب خواندن آن را توصیه کردند

مجموعه ۱۵ جلدی "سرگذشت استعمار"

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.