سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / رسوایی مالیاتی ترامپ می تواند به عمر سیاسی او پایان دهد

رسوایی مالیاتی ترامپ می تواند به عمر سیاسی او پایان دهد

مایکل کوهن، وکیل شخصی سابق دونالد ترامپ و کارچاق‌کن دیرینه او در مصاحبه جدیدی گفته رسوایی جدید مالیاتی ترامپ می‌تواند به عمر سیاسی وی پایان دهد. ترامپ متهم شده در طول ریاست جمهوری خود فقط 750 دلار پرداخت کرده است.

جنجال‌ها بر سر فرار مالیاتی ترامپ که «نیویورک تایمز» آن را افشا کرده آن هم در آستانه انتخابات ریاست جمهوری این کشور شدت گرفته است. «مایکل کوهن» وکیل شخصی ترامپ نیز در این میان وارد میدان شده و در مصاحبه‌ای هشدار داده این فرار مالیاتی می‌تواند برای ترامپ بسیار گران تمام شود.

«کوهن» در مصاحبه‌ با «یاهو نیوز» و به دنبال انتشار اطلاعاتی درباره اظهارنامه مالیاتی ترامپ در نیویورک‌تایمز، گفت: «بزرگ‌ترین ترس این رئیس‌جمهور این است که در نهایت به خاطر خودداری از پرداخت مالیات درآمد فدرال برای حدود یک دهه، با جریمه یا مجازات دیگری مواجه شود. بزرگ‌ترین ترس او این است که در نهایت با یک صورت‌حساب مالیاتی عظیم، مجازات‌های کلاهبرداری، جرایم و احتمالاً حتی تقلب مالیاتی روبه‌رو شود».

«کوهن» این را هم گفت که «سوابق مالی دونالد ترامپ، برای درک عمق فساد و جرایم وی، مانند نرم‌افزار روزتا استون عمل می‌کند. هر چه بیشتر گشوده شود، او هم گشوده‌تر خواهد شد. به همین دلیل هم هست که ترامپ به سختی جنگیده تا این موضوع را پنهان نگه دارد…افشاگری‌های جدید از اظهارنامه‌های مالیاتی رئیس‌جمهوری آمریکا می‌تواند آغازی بر پایان او باشد… سوابق مالی دونالد ترامپ به خوبی گویای عمق فساد و جنایات او است؛ هرچه بیشتر در این زمینه افشاگری شود، وجهه اصلی بیشتر نمایان می‌شود؛ تمام تلاش‌های او برای جلوگیری از این اتفاق است… اهرم ترمز برای دونالد ترامپ، بررسی دقیق معاملات مالی اوست».

تحقیقات «نیویورک تایمز» که نتایج آن این هفته منتشر شد، دامنه اجتناب از مالیات‌های درآمد فدرال را افشا کرد و نشان داد که ترامپ در طول سال اول ریاست جمهوری خود، تنها ۷۵۰ دلار به عنوان مالیات فدرال پرداخت کرده که این میزان از پرداختی مالیاتی بسیاری از آمریکایی‌هاکمتر است.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

رفتار آمریکا در قبال دانشجویان حقانیت موضع جمهوری اسلامی را نشان داد

رفتار خشونت‌آمیز آمریکا با«اعتراض بدون خشونت و تخریب» دانشجویان معترض به جنایات اسرائیل، دلیل دیگری بر اثبات موضع جمهوری اسلامی ایران در بدبینی به دولت آمریکا دانستند.

ادامه سرکوب اعتراضات ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا

سرکوب اعتراضات ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا در دانشگاههای سراسر آمریکا

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.