سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / درگیری پلیس آمریکا با معترضان و خبرنگاران در شهر پورتلند/ بیش از ۲۰ نفر بازداشت شدند

درگیری پلیس آمریکا با معترضان و خبرنگاران در شهر پورتلند/ بیش از ۲۰ نفر بازداشت شدند

پلیس در شهر پورتلند با معترضان ضد نژادپرستی و فعالان رسانه‌ای درگیر شد و در نهایت بیش از ۲۰ نفر از معترضان را بازداشت کرده است.

پلیس شهر پورتلند در ایالت اورگن اوایل روز یکشنبه با معترضان ضد نژادپرستی و گروهی از فعالان رسانه‌ای و خبرنگاران درگیر شد و در نهایت بیش از 20 نفر را بازداشت کرده است.

بر اساس این گزارش، تظاهرات پورتلند پس از آن به خشونت کشیده شد که یک راهپیمایی نسبتا آرام از سوی گروه های راستگرای افراطی برگزار شد و در مقابل معترضان ضد فاشیستی و حامیان جان و زندگی سیاهپوستان در مقابل آنها تصمیم گرفتند تظاهرات برپا کنند.

تصاویر ویدئویی نشان می‌دهد پلیس به سوی معترضان و عکاسان حمله ور شده است. معترضان پرچم آمریکا را به آتش کشیدند. پلیس در این شهر وضعیت آشوب و هرج و مرج اعلام کرده است.

سخنگوی اداره پلیس پورتلند نیز در اظهاراتی گفت: پلیس پورتلند متعهد به رعایت حقوق مدنی شهروندان است هرگونه استفاده از زور توسط ماموران، مورد تحقیق و بررسی قرار خواهد گرفت.

شهر پورتلند در 4 ماه گذشته شاهد تظاهرات و اعتراضات گسترده علیه خشونت و رفتارهای نژادپرستانه پلیس است.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

لشکرکشی پلیس آمریکا به دانشگاه کلمبیا برای سرکوب و بازداشت اتوبوسی دانشجویان

دولت بایدن با لشکرکشی به دانشگاه کلمبیا‌، مخالفت با رژیم صهیونیستی صدها نیروی پلیس و نیروی امنیتی عملاً اشغال و ده‌ها دانشجو را بازداشت کرد.

سرکوب معترضان حامی فلسطین در فرانسه

جنبش دانشجویی در سراسر جهان مصمم‌تر خواستار پایان جنگ در غزه هستند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.