سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / علت مهم جرایم و دستگیری مدیران شهرداری‌ها نظارت نکردن شوراهای شهر است

علت مهم جرایم و دستگیری مدیران شهرداری‌ها نظارت نکردن شوراهای شهر است

رئیس دادگستری استان تهران گفت: طی ماه‌های اخیر دستگیری‌هایی را در حوزه مدیریت شهری شهرهای استان تهران مثل لواسان و شهریار و طی دو نوبت در رودهن داشته‌ایم.

  محمدجواد حشمتی درخصوص دستگیری تعدادی از شهرداران شهرهای استان تهران اظهار داشت: طی ماه‌های اخیر دستگیری‌هایی را در حوزه مدیریت شهری شهرهای استان تهران مثل لواسان و شهریار و طی دو نوبت در رودهن داشته‌ایم.

حشمتی با بیان اینکه این دستگیری‌ها سبب ایجاد ذهنیت‌های بد در مردم و جامعه می‌شوند، افزود: این دستگیری‌ها به مدیریت شهری و شوراهای شهر و روستا ضربه وارد می‌کنند و متأسفانه این اتفاقات رخ می‌دهد و برخی از شهرداران به هر علتی به جرم مرتکب می‌شوند و عمل رشوه‌خواری به وقوع می‌پیوندد.

وی، عدم نظارت دقیق شورای شهرها را یکی از علل مهم ایجاد این جرایم در شهرداری‌ها و مدیریت‌های شهری دانست و گفت: زمانی که نظارت به میزان کافی و درست بر اعمال و رویه شهرداران وجود نداشته باشند این افراد مرتکب جرم می‌شوند.

رئیس دادگستری استان تهران با تأکید بر نظارت بر عملکردهای مدیرت شهری، ادامه داد: عدم دقت در انتخاب شهرداران سبب این آسیب‌ها می‌شود و به مدیریت شهری صدماتی را وارد می‌کند که شاهد این اتفاقات می‌شویم.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

تجلیل از پاکبان وظیفه شناس شهرداری اردبیل

مورد تجلیل نماینده ولی فقیه در استان اردبیل

دستگیری ۲ عضو تاجیکستانی داعش در مرز افغانستان با ایران

یک رسانه نزدیک به طالبان اعلام کرد دو عضو تاجیکستانی داعش در مرز افغانستان با ایران دستگیر شدند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.