سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / اعتراف وزیرامورخارجه به تحمیل مکانیزم ماشه در برجام

اعتراف وزیرامورخارجه به تحمیل مکانیزم ماشه در برجام

در حالیکه وزیر امور خارجه طی هفته های اخیر در اظهاراتش تاکید میکند که در برجام و قطعنامه ۲۲۳۱ لفظ اسنپ بک وجود ندارد، شخص وی از اولین کسانی است که سال ۹۴ این اصطلاح غالب شده توسط آمریکا را به کار برده و آن را تثبیت کرده است.

: محمدجواد ظریف شب گذشته در برنامه گفتگوی ویژه خبری با اشاره به تلاش ناکام آمریکا در بازگرداندن تحریم های شورای امنیت بار دیگر شکست آمریکا را به پای برجام گذاشت. حال آنکه مرور اظهارات سال ۹۴ وی در جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست کمیسیون ویژه برجام نشان می دهد چگونه «ساز و کار عجیب حل و فصل اختلافات» به طرف ایرانی تحمیل شده است.

وزیر امور خارجه در این نشست می گوید بازگشت پذیری مصالحه ای بوده برای رفع تحریم ( تعلیق) و گرنه طرف مقابل آماده برداشتن تحریم ها نبود! 

ظریف در ادامه می گوید: بازگشت پذیری دست ما را بازتر می گذارد و در صورتی که طرف مقابل مرتکب نقض اساسی –  Significant Noncomplince- شد ما سریع تر از طرف مقابل برمی گردیم! 

دانلود

 

ظریف جواد

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

دلیل اصلی نابودی رژیم شاه/ اعتراف تاریخی وزیر پهلوی

فروپاشی دولت پهلوی و فساد اخلاقی

اعتراف رسمی پلیس انگلیس به نژادپرست بودنش

رئیس سازمان رؤسای پلیس انگلیس (NPCC) ضمن اعتراف به وجود «نژادپرستی نهادینه» در این سازمان، خواستار بازبینی سیاست‌ها و شیوه‌های ملی برای برطرف کردن این چالش شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.