سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / معاریو: بیمارستان‌های اسرائیل در آستانه فروپاشی هستند

معاریو: بیمارستان‌های اسرائیل در آستانه فروپاشی هستند

معاریو: بیمارستان‌های اسرائیل در آستانه فروپاشی هستند

مسئولان درمانی رژیم صهیونیستی با هشدار درباره احتمال افزوده شدن شیوع آنفلوانزا به همه‌گیری کنونی ویروس کرونا، اعتراف کردند که در حال حاضر هم بیمارستان‌های فلسطین اشغالی در آستانه فروپاشی هستند.

نظام سلامت اسرائیل در آستانه فروپاشی/ وضعیت قرمز بیماران مبتلا به کرونا

با صعودی شدن نمودار شمار ابتلای روزانه به ویروس کرونا در فلسطین اشغالی، مسئولان درمانی و بهداشتی رژیم صهیونیستی درباره احتمال فروپاشی نظام سلامت و بیمارستان‌های این منطقه در پاییز و زمستان ابراز نگرانی می‌کنند. نشریه عبری‌زبان «معاریو» دیروز(دوشنبه) در گزارشی در همین زمینه نوشت مسئولان ارشد وزارت بهداشت تل‌آویو هشدار می‌دهند، بیمارستان‌های اسرائیل هم‌اکنون نیز برای رفع و رجوع کردن بیماران رو به افزایش مبتلا به کرونا، در شرایط بسیار وخیمی به سر می‌برند و در صورت خطرناک‌تر شدن این بیماری، وضعیت بدتر نیز می‌شود.

بر این اساس، نگرانی صهیونیست‌ها از این است که با فرا رسیدن فصل پاییز، شیوع ویروس آنفلوانزا نیز به این همه‌گیری کرونا اضافه شده و بار بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نسبت به هم‌اکنون دو برابر شود شود. بر اساس این گزارش، مسئولان درمانی رژیم صهیونیستی هشدار می‌دهند اگر دو همه‌گیری ویروس کرونا و آنفلوانزا در فصل‌های پاییز و زمستان ترکیب شود، بیمارستان‌ها و نظام سلامت این رژیم دچار فروپاشی خواهند شد.

افزایش ابتلا به کرونا در سرزمین‌های اشغالی

.پنجشنبه هفته قبل بود که وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی از ثبت بیشترین شمار مبتلای روزانه (۳۰۷۴ نفر) به ویروس کووید۱۹ خبر داده بود. بر اساس آمارهای اعلامی، در فلسطین اشغالی تا کنون ۱۳۱,۹۷۰ نفر به این بیماری مبتلا شده و ۱,۰۲۲ نفر نیز جان خود را بر اثر آن از دست داده‌اند.چندی پیش نیز، «هزی لیوی» مدیرکل وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی هشدار داد، در صورت رعایت نکردن مقررات بهداشتی، صدها نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست می‌دهند

رسانه‌های رژیم اسرائیل در یک نگاه|از ناتوانی تل‌آویو در مهار کرونا تا  بحرانی بودن وضعیت بودجه- اخبار آسیای غربی - اخبار بین الملل تسنیم - Tasnim

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

عصبانیت نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل

گیلعاد آردان، نماینده رژیم صهیونیستی

اسرائیل، منفور در جهان شکست‌خورده در میدان

فلاکت صهیونیست‌ها طی ۲۱۸ روزی که از جنگ غزه می‌گذرد، گریبان اسرائیل را گرفته

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.