سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / دو سال از آخرین گفتگوی رئیس جمهور با مردم گذشت

دو سال از آخرین گفتگوی رئیس جمهور با مردم گذشت

از مرداد ماه سال ۹۷ به این سو، کسی به یاد ندارد که روحانی در جمع خبرنگاران و یا در مقابل تلویزیون ملی حاضر شده و درباره عملکرد خود به مردم پاسخ دهد.

از مرداد ماه سال ۹۷ به این سو، کسی به یاد ندارد که روحانی در جمع خبرنگاران و یا در مقابل تلویزیون ملی حاضر شده و درباره عملکرد خود به مردم پاسخ دهد. با این حال با گذشت دو سال از آخرین گفتگوی مستقیم با مردم، روز گذشته (چهارم شهریور ۹۹) حسن روحانی جلسه‌ای با مدیران برخی از رسانه ها ترتیب داد تا ضمن جا زدن جلسه مذکور به‌عنوان یک نشست خبری، از پاسخگویی بابت عملکرد این سالهای دولت تدبیر که منجر به وخیم شدن اوضاع اقتصادی کشور و مردم شده، فرار کند.

 فرار روحانی از روبرو شدن با مردم و رسانه‌ها، حتی رسانه های زنجیره‌ای حامی وی را نیز در آورده است. روزنامه آرمان در مطلبی تحت عنوان «آقای رئيس جمهور! حالا حرف ها و ناگفته ها را بگوييد» از رویه‌ای که روحانی در جهت عدم پاسخگویی به مردم و رسانه‌ها در پیش گرفته، انتقاد کرده و نوشت: کمتر از يک سال از عمر دولت تدبير و اميد باقي مانده و دولت به افتتاح پروژه‌هاي عظيم مشغول است اما مساله گفت‌وگوي صريح با مردم همچنان حلقه گمشده ارتباطي ميان دولت و ملت است.

روزنامه آفتاب نیز در یادداشتی با عنوان «فرار روحانی از خبرنگاران» با انتقاد از روحانی نوشت: این هم نوبر است. رئیس جمهور پس از مدت‌ها سکوت خبری در برابر پرسش‌های متعدد رسانه‌ها و خبرنگاران دیروز نشست خبری برگزار کرد اما با سبک و سیاقی جدید که شاید عالم خبری تا کنون به خود ندیده است. حتما عده‌ای توجیه خواهند کرد ولی چگونه ممکن است یک نشست با چند مدیر رسانه را به جای نشست خبری قالب کرد؟

اقدام اخیر حسن روحانی علاوه بر روزنامه آفتاب و آرمان، صدای رسانه‌های اصلاح طلب دیگری مثل جماران، انصاف نیوز و عصر ایران را نیز در آورده است.

صبح امروز مدیران سایت های خبری مذکور به همراه چند رسانه دیگر طی نامه‌ای سرگشاده خطاب به رئیس جمهور، از دعوت نشدنشان به نشست حسن روحانی با مدیران برخی از رسانه‌ها انتقاد کردند.

در این نامه آمده است: معاونت محترم ارتباطات ریاست جمهوری، برای برگزاری نشست رسانه ای دیروز سه شنبه ی جناب عالی، از هیچ یک از نمایندگان پایگاه های خبری دعوت به عمل نیاورد؛ قاعدتا مسؤولان محترم آن معاونت، پایگاه های خبری پرمخاطب ایران را هنوز هم “رسانه” تلقی نمی‌کنند! ضمن ابراز تأسف به خاطر عدم اطلاع معاونت اطلاع رسانی از جایگاه رفیع و بی بدیل پایگاه های خبری اینترنتی کشور، چاره ای ندیدیم جز آن که از پوشش خبری نشست دیروزتان  امتناع ورزیم.

ناگفته پیداست دلیلی که باعث شده حسن روحانی طی دو سال گذشته از روبرو شدن با مردم طفره برود، تهی بودن کارنامه او نزد مردم است.

هفت سال قبل حسن روحانی توانست با نقد وضع موجود کشور و وعده هایی که درباره حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم داد، با کسب آراء اکثریت مردم، پیروز یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شود.

در سال 96 نیز بدون کارنامه قابل دفاعی، صرفاً با رقیب هراسی هایی که انجام داد، توانست از دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز پیروز بیرون بیاید. اما اکنون که یک سال به پایان کار او مانده، نه تنها وعده هایش عملی نشده، بلکه اوضاع اقتصادی کشور و معیشت مردم بدتر از گذشته شده است.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

کاریکاتور/ کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک

خبر عجیب رییس سازمان سنجش، ابزارهای جاسوسی برای کنکور

مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم

رئیس جمهور در جمع مردم غرب تهران در امام زاده حسن

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.