سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / «سه کاهن» را کتابستان معرفت منتشر کرد

«سه کاهن» را کتابستان معرفت منتشر کرد

رمان «سه کاهن» نوشته مجید قیصری توسط انتشارات کتابستان معرفت منتشر شد.

رمان «سه کاهن» نوشته مجید قیصری توسط انتشارات کتابستان معرفت منتشر شد.

داستان «سه کاهن» به یک روز از زندگی پیامبر اکرم (ص) در سن چهار سالگی بازمی‌گردد. کودکی که قبل از تولدش بزرگان مسیحیت و یهود آمدنش را مژده داده بودند. داستانی تاریخی که از زبان حلیمه دایه پیامبر روایت می‌شود.

حلیمه در تلاش است از جان نبی اسلام (ص) در برابر گزندِ کاهنانی که براساس نشانه‌های ظاهری پیامبر به دنبال یافتن و از بین بردن ایشان هستند، محافظت کند.

در این داستان، محبت حلیمه به این کودک یتیم، آن‌قدر عمیق و واقعی‌ است که در همه‎ داستان شما را عاشق طفلی می‎کند که هیچ وقت ندیده‌اید.

مجید قیصری داستان این کتاب خود را با عبارات جدا و جمله‌های کوتاه و جذاب شروع می‌کند و پیش می‌برد. بر همین اساس بخش عمده‌ای از این داستان نیز با سخنان حلیمه و اطرافیان او‌ جلو می‌رود، اما نویسنده با شگردی قابل توجه هیچ کدام از این دیالوگ‌ها را از زبان پیامبراکرم (ص) روایت نمی‌کند. او درحقیقت در تلاش است تا پیامبر را از زبان اطرافیانش توصیف کند.

کتاب «سه کاهن» در سال ۲۰۱۸ برنده جایزه اوراسیا نیز شده است. کتاب در ۱۸۸ صفحه و با قیمت ۳۰ هزار تومان روانه بازار نشر شده است.

رمان «سه کاهن» سال ۹۱ از سوی انتشارات عصر داستان (وابسته به بنیاد شعر و ادبیات داستانی) منتشر شده بود.

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

مبعث عطر حضور و عصر ظهور

به مناسبت فرارسیدن عید سعید مبعث

هفت کتاب از بهترین آثار انقلاب اسلامی را بخوانید و بشنوید

مدیر اداره کتاب بسیج گفت: به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر ۷ عنوان از بهترین کتاب‌های انقلاب اسلامی از آغاز تا امروزدر قالب کتاب و نرم افزار ازطریق نرم‌افزار و اپلیکیشن‌ها در دسترس عموم قرار گرفت.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.