سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / ادامه اعتراض‌ها علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی /معترضان: در حال سقوط هستیم

ادامه اعتراض‌ها علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی /معترضان: در حال سقوط هستیم

اعتراض‌ها به وضعیت اقتصادی، مدیریت افتضاح کرونا و پرونده‌های فساد نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی همچنان ادامه دارد. معترضان می‌گویند مردم در حال سقوط هستند اما نخست‌وزیرشان، مشغول خوشگذرانی و سفر به ابوظبی و… است.

در حالی که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به دنبال آن بود که با استفاده از توافق عادی ‌سازی با امارات به نوعی خود را از مهلکه نجات دهد اما گویا معترضان بدون توجه به این توافق، همچنان خواستار استعفای وی هستند. به گزارش فارس، رسانه‌ها از ادامه تجمع مخالفان «بنیامین نتانیاهو» مقابل محل اقامت او در شهر قدس اشغالی خبر داده و نوشته‌اند، شمار مخالفان او در این سرزمین اشغال شده، روز به روز بیشتر می‌شود.

«تایمزاسرائیل» دیروز در این باره اینطور گزارش داد: «صدها نفر در حال حرکت به سوی اقامتگاه نتانیاهو در قدس اشغالی هستند. گروه ضد فساد «پرچم سیاه» اعلام کرده این هشتمین تظاهرات سازمان یافته پیاپی در موج اعتراضات اخیر است و انتظار می‌رود تجمع در حدود 300 مکان برگزار شود».

سازمان دهندگان این تجمع‌ها در واکنش به توافقنامه عادی ‌سازی روابط با امارات متحده عربی عنوان کردند، در حالی که نخست‌وزیرمشغول ترتیب پروازها برای استخرهای ابوظبی است، مردم از عدم مدیریت بحران‌های اقتصادی و بهداشتی در ورطه سقوط هستند. روز جمعه نیز صدها نفر در اعتراض به نتانیاهو تجمع کردند. تظاهرکنندگان خواستار استعفای نتانیاهو به دلیل اتهامات فساد هستند.

گفتنی است، یکی از اهداف نتانیاهو از عادی ‌سازی روابط با کشورهای مرتجع عربی، استفاده از آن به عنوان یک دستاورد برای عبور از بحران‌های داخلی بود! درست مثل «دونالد ترامپ» که از آن برای جلوگیری از شکست در انتخابات پیش رو بهره‌برداری می‌کند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

درگیری پلیس اسرائیل و معترضان به کابینه نتانیاهو در تل‌آویو

رژیم خبیث غاصب

جالبه خودشان می پذیرندکه کاخ سفید را حسینیه خواهیم کرد!!!

ويدئو/ We will make the White House a Husseiniyeh

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.