سرخط خبرها

بایگانی روزانه: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰

طنز/ خاک بر سر!

گفت: «رابرت مالی» نماینده ویژه آمریکا در امور ایران گفته است؛ هدف آمریکا از حضور در نشست وین این است که بررسی کنند ایران و آمریکا برای بازگشت به تعهدات برجامی چه گام‌هایی باید بردارند! گفتم: اینکه نیاز به بررسی ندارد. ایران شرایط خود را اعلام کرده و تاکید کرده …

ادامه نوشته »

غربگرایان مهم‌ترین مانع تولید

اخیراً برای خرید یک شوینده ساده داخل خودرو به مغازه‌ای مراجعه کردم. فروشنده‌، قیمت نوع ایرانی و آمریکایی‌(!) این کالا را که به وفور در مغازه‌اش داشت اعلام کرد. از پاسخ فروشنده تعجب کردم زیرا مگر واردات کالاهای مشابه تولید داخل آنهم از نوع آمریکایی‌اش ممنوع نبود پس چگونه این …

ادامه نوشته »

افزایش 40 تا 189 درصدی قیمت کالاهای اساسی در یک‌سال

در حالی‌که رئیس‌جمهور مدعی است که عرضه بیش از ۹۵ درصد کالاهای اساسی وضعیت قابل قبولی دارد، بررسی قیمت این کالاها نشان می‌دهد که در بازه زمانی بهمن 98 تا بهمن 99 تمامی کالاهای اساسی افزایش قیمت قابل توجهی داشته و برخی اقلام بیش از 100 درصد گران شده است.

ادامه نوشته »

حاج‌قاسم او را از بهترین یاران خود خواند/ دعوتی که خاطره شد+فیلم

وقتی مشکلات و موانع زندگی سد راهش قرار می‌گرفت، نذرهایش را بر پایه عدد 69 قرار می‌داد؛ نذری که زود برآورده می‌شد. اما راز علاقه به عدد 69 بعدها با حضورش در سوریه نمایان شد.

ادامه نوشته »

قوه قضائیه در 2 سال گذشته 2000 واحد تولیدی را احیا کرد

رئیس‌قوه قضائیه گفت: اگر آنقدر که برخی آقایان جلسه گذاشتند برای آنکه چطور از غربی‌ها بتوانند امکانی برای کشور بگیرند، برای رونق تولید و رفع موانع آن جلسه می‌گذاشتند بسیار می‌توانست در گره‌گشایی از کشور مؤثر باشد.

ادامه نوشته »