سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / طی دوسال و نیم گذشته معادل ده سال قبل پرتاب فضایی رقم خورده است

طی دوسال و نیم گذشته معادل ده سال قبل پرتاب فضایی رقم خورده است

بهادری جهرمی گفت: شنبه گذشته دهمین پرتاب فضایی موفق در دولت سیزدهم رقم خورد و طی دوسال و نیم گذشته معادل ده سال قبل پرتاب فضایی رقم خورده است. دردو سال فعالیت دولت ده پرتاب فضایی داشته‌ایم.

: سخنگوی دولت در چهل و هشتمین نشست خبری خود با بیان اینکه در حوزه دانشگاه ۱۳۹ مسجد متقاضی برگزاری مراسم معنوی اعتکاف بودند و اعلام آمادگی کردند. فقط بیش از ۱۶ هزار دانشجوی آقا و ۲۰ هزار دانشجوی خانم برای شرکت در اعتکاف ثبت نام کردند و این نشان از استقبال پرشکوه و گرم مردمی از این مراسم دارد.

با بیان اینکه در آستانه سفر رییس جمهور به ترکیه هستیم، عنوان کرد: سفر رییس جمهور به همراه هیات بلند پایه ای که ایشان را همراهی می کند فردا به مقصد ترکیه انجام خواهد شد. اسناد همکاری مختلف و متعدد در حوزه‌های فرهنکی علمی و رسانه و حمل و نقل و تجارت و اقتصاد به امضا خواهد رسید. مبادلات تجاری بین ایران و ترکیه در دولت سیزدهم افزایش داشته است.

سخنگوی دولت با اشاره به نظارت‌های ستادی رئیس جمهور بیان کرد: شانزدهمین نظارت ستادی رئیس جمهور روز گذشته در وزارت ورزش و جوانان تشکیل شد. با دوگانه نظارت‌های میدانی و ستادی جهت‌دهی حرکت‌های همه دستگاه در جهت پیشبرد برنامه‌ها درسند تحول دولت و تحقق شعارها سرعت بخشی خواهد شد.

بهادری جهرمی گفت: شنبه گذشته دهمین پرتاب فضایی موفق در دولت سیزدهم رقم خورد و طی دوسال و نیم گذشته معادل ده سال قبل پرتاب فضایی رقم خورده است. دردو سال فعالیت دولت ده پرتاب فضایی داشته ایم. 

ادامه دارد

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

۶۰۰ هزارمیلیارد تومان از بدهی‌های دولت قبل  در حوزه اوراق و تأمین اجتماعی تسویه شد

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت

جهرمی: نخبگان دارایی ایران هستند

سخنگوی دولت در مراسم جشنواره ملی جوانان ایران

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.