سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / حضور پررنگ پزشکان و جراحان ایرانی در بیمارستان‌های عراق

حضور پررنگ پزشکان و جراحان ایرانی در بیمارستان‌های عراق

رئیس سازمان جمعیت هلال احمر حضور پزشکان ایرانی در اربعین را پررنگ دانست و گفت: پزشکان امسال توانستند کار جراحی انجام دهند و در ۶ بیمارستان مستقر شدند.

پیرحسین کولیوند، حضور پررنگ، صادقانه و بی ریای نمایندگان در مراسم اربعین حسینی به ویژه اعضای کمیسیون بهداشت را قوت قلبی برای جمعیت هلال

احمر دانست و گفت: حضور نمایندگان در کنار ما و ارائه پیشنهادات موثرشان باعث تقویت روحیه ما و همکاران و انجام بهتر کار‌ها می‌شود و چنانچه نقص و ایرادی باشد به عنوان ناظران و مغز متفکر جامعه که عصاره ملت هستند برای رفع مشکلات تذکر می‌دهند.

وی ادامه داد: در این نشست هم اندیشی چند سرفصل خوب برای سال آینده یادداشت برداری شد که بتوان عملیاتی کرد البته نه به عنوان نقص و ایراد بلکه برای تقویت امور و اینکه کار‌های جدیدتری با کیفیت بهتر و سرعت بیشتری انجام شود.

کولیوند از همکاری نمایندگان مجلس تشکر می‌کرد و ادامه داد: همیشه و همه جا، در کار‌ها و امور مربوطه از خدمات و پشتیبانی‌ها و نگاه‌های تخصصی نمایندگان مجلس برخوردار بودم و کمک آن‌ها در پیشبرد کار‌ها موثر بوده است.

وی در مورد اقدامات موثری که در اربعین امسال نسبت به اربعین سال گذشته شاهد بودیم، گفت: پزشکان امسال توانستند کار جراحی انجام دهند و در ۶ بیمارستان مستقر شدیم و تعداد پایگاه هایمان هم نسبت به سال گذشته افزایش یافت و در واقع حضور ما در بیمارستان‌های عراقی پررنگ بود.

رئیس سازمان جمعیت هلال احمر تصریح کرد: به صورت مشترک به ویژه در بحث بهداشت محیط و مدیریت بیماری‌های واگیر کار کردیم و از همه مهمتر در انتقال مصدومان و جانباختگان تلاش و عملکرد خوبی داشتیم و میان ما و کشور عراق جلسات خوب و مفصلی قبل و حین برگزاری مراسم اربعین حسینی برگزار شد و هم اندیشی و همفکری بین کشور‌ها بسیار عالی بود.

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

سخنگوی یونیسف: گورستان‌هایی در غزه دیدم که مملوء از کودک بود

طوفان الاقصی

آهنگ / سرانجام

السلام علی الحسین

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.