سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / چرا مسلمانم / حس جالب یک تازه مسلمان فرانسوی از ماه رمضان

حس جالب یک تازه مسلمان فرانسوی از ماه رمضان

این ماه برای من پر معنا و مفهوم است . دیدن مسلمانان متحد ( مهم نیست شما از چه فرقه ای هستید ) که همه برای افطار جمع میشوند ، بسیار جالب و خوشایند است . همچنین، غیر مسلمانان نیز به شما عزت و احترام می گذارند .

  ماه رمضان خود را چگونه  میگذرانید ؟

( Michelle Sakineh Ladak ) برای من ، شور و هیجان رمضان در شب دقیقا بعد از افطار و نماز مغرب آغاز می شود . من معمولا به مسجد  میروم.

در آنجا قرآن تلاوت میکنیم ،دعای افتتاح میخوانیم و به سخنرانی گوش میدهیم .من سعی میکنم حتی یک شب آن را هم از دست ندهم. زیرا هم نشینی و مصاحبت با سایر دوستان مسلمان بسیار لذت بخش و هیجان انگیز است . آخر هفته ها معمولا شبم را با بازی بدمنیتون سپری میکنم.

-ماه رمضان برای شما چه مفهومی دارد؟

من عاشق ماه رمضان هستم . این ماه برای من پر معنا و مفهوم است . دیدن مسلمانان متحد ( مهم نیست شما از چه فرقه ای هستید ) که همه برای افطار جمع میشوند ، بسیار جالب و خوشایند است .

همچنین، غیر مسلمانان نیز به شما عزت و احترام می گذارند . حتی مشاهده ی شما  بعضی از آن ها رابه روزه گرفتن وسوسه می کند . این فراتر از یک روزه است . (تمرین وحدت ، صبر و خویشتنداری است . )

-دوست دارید در این رمضان به چه چیزی دست یابید ؟

خب ، امیدوارم که تلاوت قرآن را به پایان برسانم . و در ساماندهی امور خیریه و مراسم افطار کمک کنم. من قصد دارم که ان شاءالله خود را از نظر معنوی بالا ببرم .

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

زندگی امام صادق علیه‌السلام/ در محضر امام

شفاعت ما به کسی نمی‌رسد که نماز را سبک بدارد

کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است

امام خامنه‌ای ،رهبر معظم انقلاب

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.