سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / کتاب « جایزه‌های خدا» ویژه نوجوانان منتشر شد

کتاب « جایزه‌های خدا» ویژه نوجوانان منتشر شد

کتاب «جایزه‌های خدا» نوشتۀ علی شعیبی توسط انتشارات مؤسسۀ فرهنگی هنری قدر ولایت منتشر شد.

 : ما برای زیبا شدن و انسانی شدن و لذت بردن از زندگی دنیوی خود به روحیه پاک و زندگی پاکیزه نیازمندیم و هر قدر از بدی‌ها و گناهان دوری کرده و به خوبی‌ها و پاکی‌ها روی بیاوریم همان قدر شیرینی زندگی را بهتر و بیشتر خواهیم چشید.

ما برای زندگی زیبا در آخرت و رفتن به بهشت و همنشینی با پیامبران و امامان و خوبان هم نیاز به توشه و کارنامه قابل قبول آخرتی داریم؛ ما می توانیم با انجام کارهای ثواب و ترک گناهان توشه خود را به‌خوبی پر کنیم و ترازوی اعمال پاک خود را سنگین نماییم. دنیا مزرعه آخرت است؛ اگر در آن خوبی بکاریم، خوبی برداشت می‌کنیم و از جایزه‌های خدا بهره‌مند می‌شویم. کتاب «جایزه‌های خدا» سعی کرده با بیان پاداش کارهای خوب و آشنا کردن نوجوانان با ثواب آن کارها، توجه آنان را به روح زیبای کار خوب و پاکیزه جلب کند و تاثیر دنیایی و آخرتی کارهای خوب را به این عزیزان نشان دهد.

با انتخاب این کتاب، نوجوانان خود را هنرمندانه با زیبایی‌ها و لذت کارهای خوب آشنا و مشتاق انجام آنها نمایید.

این کتاب را علی شعیبی تألیف کرده و امیر خلیلی‌فرد با گرافیک جذاب و زیبا آراسته است. کتاب توسط مؤسسه فرهنگی هنری قدرولایت در قطع رقعی در 110 صفحه با قیمت 20000 تومان منتشر و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. برای سفارش و ارسال پستی کتاب با تلفن‌های 09352300564- 66411151 تماس بگیرید.

کتاب « جایزه‌های خدا» ویژه نوجوانان منتشر شد | پایگاه اطلاع رسانی رجا

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

چرا می‌گوییم «مرگ بر آمریکا»؟

هادی حکیمیان نویسنده کتاب اسپاگتی با سس قرمز

کتاب «چالش‌های تاریخی» اثر سلیمی نمین رونمایی شد

سلمی نمین در مراسم رونمایی از کتاب چالش‌های تاریخی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.