سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / معرفت / شورای نویسندگان / نامه «جوانا فرانسیس» نویسنده و روزنامه نگار آمریکایی به زنان مسلمان:

نامه «جوانا فرانسیس» نویسنده و روزنامه نگار آمریکایی به زنان مسلمان:

نامه «جوانا فرانسیس» نویسنده و روزنامه نگار آمریکایی به زنان مسلمان:

هر چیزی که از هالیوود می بینی ، مشتی دروغ است ، تحریف است، نیرنگی ماهرانه است. آنها روابط نا مشروع را تحت عنوان سرگرمی بی ضرر جلوه می دهند ، برای اینکه هدف آنها انهدام اساس اخلاق جوامع هست.

آنها سعی دارند، با فیلم ها و نماهنگ‌های شهوت انگیز ، به دروغ ما زنان آمریکایی را شاد و راضی نشان دهند ، مفتخر به لباس پوشیدن چون هرزه ها و قانع بودن به نداشتن خانواده ؛ و تو را این چنین وسوسه می کنند.

اکثر ما شاد نیستیم ! میلیون ها نفر از ما داروهای ضد افسردگی مصرف می کنیم ، از شغل هایمان متنفریم و شب ها به خاطر مردانی که می گفتند دوستمان دارند، ولی حریصانه از ما سوء استفاده می کنند و می روند ، گریه می کنیم.

آنها می خواهند خانواده های شما را از بین ببرند و شما را متقاعد کنند که فرزندان کمتری داشته باشید.

مُدهایی که از زیر دست خیاطان غربی بیرون می آیند برای این طراحی می شوند که به تو بقبولاند که ارزشمندترین سرمایه تو ، جذابیت جسمی توست . اما لباس های عفیف تو و حجاب تو در واقع پرجاذبه تر از هر مُد غربی است. جاذبه های جسمانی زن باید از چشمان بی لیاقت پوشانده شود.

چرا تقلید می کنید از زنانی که به خاطر عفت و پاکدامنی از دست رفته شان پشیمانند یا به زودی پشیمان خواهند شد؟ هر آنچه شما در مجلات مد و تلویزیون های غرب می بینید، دروغ است. ارتباط نامشروع قبل از ازدواج چندان هم جالب نیست. ما جسم مان را به مردانی دادیم که عاشقشان بودیم ، فکر می کردیم این راهی است تا با ما ازدواج کنند، همانطوری که همیشه در تلویزیون دیده بودیم . اما بعد از مدتی تو می مانی و اشک‌هایت.

ما زنان غربی شستشوی مغزی داده شده ایم که باور کنیم شما زنان مسلمان، مورد ظلم واقع شدید. اما در حقیقت این ماییم که مورد ظلم واقع شده ایم ، برده ی مدهایی هستیم که پَستمان می کند ، نسبت به وزن و انداممان عُقده ای شده ایم، و گدای محبت مردان شده ایم. ما مخفیانه تو را تحسین می کنیم و نسبت به جایگاه تو غبطه میخوریم.

خلاصه شده از سایت جهان نیوز

زنان غیور سرزمینم فریب شیاطین را نخورید

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

نکاه شهید مطهری به مسئله حجاب و کتاب لینالونا فرانسوی

ويدئو/

برای مقابله با کشف حجاب نیازی به قانون جدید نیست

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.