سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / انفجار مهیب در بزرگ‌ترین کارخانه فولادسازی جهان در آمریکا+عکس

انفجار مهیب در بزرگ‌ترین کارخانه فولادسازی جهان در آمریکا+عکس

انفجار مهیب در بزرگ‌ترین کارخانه فولادسازی جهان در آمریکا
مقامات آمریکایی از انفجار در یک کارخانه تولید فولاد در آمریکا خبر دادند، کارخانه‌ای چندملیتی که بزرگترین فولادساز جهان است.
قاره آمریکا , آتش‌سوزی ,
در اثر انفجار کوره کارخانه تولید فولاد «ArcelorMittal» واقع در ایالت «ایندیانا» آمریکا، این کارخانه دچار آتش‌سوزی شد. «ویلیام استرز»، سخنگوی این کارخانه، در مصاحبه با رسانه‌ها بیان کرد که هیچ آسیبی در اثر انفجار و آتش‌سوزی این کارخانه به کارکنان آن وارد نشده است.
به گزارش تسنیم، سخنگوی این کارخانه توضیح داد: «در گزارش‌های اولیه، این آتش‌سوزی در اثر خرابی گنبد اجاق گاز ایجاد شده و باعث انفجار در کوره تولید فولاد این کارخانه شده است.» طبق گفته آتش‌نشانی منطقه آتش مهار شده است. علت دقیق حادثه در دست بررسی قرار دارد.
گفتنی است، این کارخانه متعلق به شرکتی چندملیتی است که به عنوان بزرگترین تولید‌کننده فولاد جهان شناخته می‌شود. نکته قابل توجه دیگر این‌که، این انفجار در ایالت ایندیانا زمانی رخ داد که آخرین شعله‌های آتشِ در ناو بزرگ آمریکایی‌ای خاموش می‌شد که هفته پیش در یکی از سواحل کارخانه تولید فولاد «ArcelorMittal» واقع در ایالت «ایندیانا» آمریکا، این کارخانه دچار آتش‌سوزی شدمنفجر شد.
انفجار مهیب در بزرگ‌ترین کارخانه فولادسازی جهان در آمریکا - کبنانیوز
آتش سوزی جدید
خبر دیگر اینکه، ساعت یک و نیم دیروز به وقت محلی، یک نیروگاه برق ایالت ایندیانا دچار آتش‌سوزی شد. این نیروگاه برق، که ایستگاه تولید برق «شافر» نام دارد، در منطقه «ولسفیلد» واقع است. در پی این آتش سوزی، که علت آن مشخص نشده است، دود غلیظ آسمان منطقه را پوشاند. به ادعای رسانه‌های رسمی، این آتش‌سوزی تلفات نداشته است.
انفجار بزرگترین کارخانه فولاد سازی جهان در ایندیانای آمریکا+فیلم
.
انفجار و آتش‌سوزی در کارخانه فولاد ایالت ایندیانای آمریکا/ عکس و ...

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

آیت الله عاملی امام جمعه اردبیل: قیام دانشگاه های آمریکا را باید به فال نیک گرفت

طوفانُ الاقصی به یک طوفانِ جهانی تبدیل شد

اگر غفلت کنید بعد از اسرائیل، نوبت شماست!

آمریکا، انگلیس و اتحادیه اروپا حامیان اصلی رژیم جنایتکار اسرائیل

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.