سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / حواستان به نقشی که در بازی های رسانه ای ایفا می کنید، هست؟!

حواستان به نقشی که در بازی های رسانه ای ایفا می کنید، هست؟!

به قول دوستی این روزها به چشم هایتان شک کنید. به حقیقت هایی که همیشه با اطمینان از آنها دفاع می کردید چون به چشم خودتان دیدید، چون فیلمش هست، چون اینطور می گویند… روزگار، روزگار تردید است…

تصاویر و فیلم هایی در فضای مجازی به طور گسترده در حال نشر هستند با عنوان «درگیری ایرانی ها با زائران عراقی در یکی از صحن های حرم امام رضا(ع)»؛ فیلم هایی که یا بعضا مربوط به قبل هستند و بین ایرانی و عراقی نیستند یا ساخته شده اند برای اینکه به خط رسانه ای خاص جهت ایجاد شکاف بین دو مردم دو کشور دامن بزنند.

♨چند توصیه به زبان ساده:

✅لطفا هیچ فیلم و عکسی را بدون بررسی از منابع رسمی بازنشر ندهید. این کار مصداق بارز غیرفهیم بودن است. قانون مکث، تفکر و سپس ظارسال را رعایت بفرمایید.

✅حتما کمی از تعصبات فاصله گرفته و از بالا به موضوع نگاه کنید و بررسی کنید برنده این #بازی_کثیف_رسانه_ای کیست؟ چه کسی از چیدن این پازل سود می برند و شما کجای این ماجرا قرار گرفته اید؟

✅حتما فراموش نکنید که ما در برابر آنچه می گوییم، می شنویم، می فهمیم و منتقل می کنیم، مسوولیم و اخلاق باید سرلوحه تمام اقدامات ما باشد.

✅لطفا لطفا لطفا #سطرهای_نانوشته سناریوهای رسانه ای را بخوانید. آنچه پشت خط خبری رسانه هاست را دریابید. برای دقیق فهمیدنتان وقت بگذارید. مثلا به این نمونه دقت کنید:
«یکی از نخستین مثال های کار برنیز (استاد نامرئی دستکاری افکار عمومی) وقتی بود که رئیس شرکت عظیم توتون آمریکا به او گفت چون سیگار کشیدن زنان در ملاعام ناپسند شمرده می‌شود آنها نیمی از بازار بالقوه خود را از دست می‌دهند و از برنیز خواست کاری برای آن انجام دهد.

برای این کار برنیز آبراهام بریل روانکاو فرویدی را به کار گرفت. بریل به برنیز گفت که سیگار نماد قدرت مذکر است. اگر زنان بتوانند آن را نماد قدرت و استقلال خود ببینند، شروع می‌کنند به سیگار کشیدن. سیگار باید برای زنان به مثابه مشعل آزادی درآید.

برنیز ترتیبی داد تا تعدادی دختر جوان شیک‌پوش در جشنواره عید پاک نیویورک شرکت کنند و همه آنها با اشاره او همزمان سیگاری را روشن کنند. برنیز از قبل ترتیبی داده بود که این زنان “فعالان حقوق زنان” معرفی شوند و تیتر پوشش خبری در تمام آمریکا این باشد، “مشعل آزادی”. میلیونها زن به سیگار کشیدن روی آوردند.»

✅#دقیق باشید. #هوشمند باشید. #زودباور نباشید. #سواد رسانه ای داشته باشید.

در ضمن اربعین هم در پیش است و این گونه اخبار و فضاسازی ها میتواند جوازی باشد برای ایجاد مساله برای زائران ایرانی در بزرگترین اجتماع شیعیان جهان.
کانال رسمی پاسخ به شبهات ، شایعات و مطالب روز
http://telegram.me/mobahesegroup
#ایتا 👇👇
https://eitaa.com/mobahesegroup
#سروش 👇👇
http://sapp.ir/mobahesegroup

🍃🌾🌷🌞🌷🌾🍃

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

برخورد صحیح به این میگن

پاورقی

اعترافات تکان‌دهنده عضو بازداشت‌شده گروهک تروریستی انصارالفرقان

الیاس قنبرزهی معروف به گرگین

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.