سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / برخورد با دانه‌درشت‌ها امیدآفرین برای مردم بخصوص جوانان است

برخورد با دانه‌درشت‌ها امیدآفرین برای مردم بخصوص جوانان است

عضو هیئت علمی دانشگاه باهنر کرمان گفت: برخورد با دانه‌درشت‌ها از جمله طبری پیام و اثر بسیار مهمی دارد و امیدوار کننده است برای جامعه و امید جدی به جامعه می‌دهد مخصوصا به جوانان، اینکه بالاخره فساد و ظلم و تبعیض و انحراف از بین خواهد رفت و ریشه‌کن خواهد شد.

حجت الاسلام حمید انصاریان در گفت‌وگویی در کرمان اظهار داشت: یکی از دستورات مهم مقام معظم رهبری به ریاست قوه قضائیه مبارزه همه‌جانبه با فساد در کشور بود و یکی از ماموریت‌های رئیس قوه قضائیه این بوده که خوشبختانه به خوبی عمل کردند.

عضو هیئت علمی دانشگاه باهنر کرمان عنوان کرد: رئیس قوه قضائیه با شناختی که از قوه داشتند، عناصری که لانه کرده و مرکز فساد درست کرده بودند را شناسایی و با آنها برخورد کردند که گام بسیار مهمی بود، دستگیری دانه درشت‌ها بسیار مهم است که دستگیر و محاکمه شوند و این در راستای مبارزه با فساد است.

وی تصریح کرد: قوه قضائیه در برخورد و برگزاری دادگاه طبری ثابت کرد با کسی تعارف ندارد ولو در داخل قوه و نزدیک‌ترین جا هر کس در هر جایی باش و این پیام و اثر بسیار مهمی دارد و امیدوار کننده است برای جامعه و امید جدی به جامعه می‌دهد مخصوصا به جوانان اینکه بالاخره فساد و ظلم و تبعیض و انحراف از بین خواهد رفت و ریشه‌کن خواهد شد، اگر عزم و ارده‌ای باشد این قابل حل است و این عملکرد بسیار مثبت شده است.

انصاریان اظهار کرد: حرکت‌های خیلی خوبی انجام شده که آثار اجتماعی بسیار مهمی داشته و دارد و هم امیدوار کننده برای جوانان و آینده این کشور است و نشان می‌دهد اهداف نظام اسلامی محقق و هم دستور مؤکد مقام معظم رهبری عملیاتی می‌شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه باهنر کرمان گفت: با این اقدامات ان شاءالله قوای حاکمیتی سالم داشته باشیم برای اداره کشور و نیاز داریم به دولت اسلامی قانون اساسی اسلامی و مجلس و مجری قوی که برای آینده نظام امید ایجاد می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه هر برخوردی که با یک مفسد می‌شود یک نقش بازدارندگی اجتماعی دارد، بیان داشت: نقش فرهنگی آن پیشگیری از جرم و بازدارندگی در آینده جامعه و بین مسئولان در هر رده‌ای خواهد بود.

انصاریان گفت: مسئله مهم‌تر این است که دشمن تلاش داشت جا ببندازد که نظام جمهوری اسلامی فاسد است و کارآمد نیست و خیلی تبلیغ می‌کردند به‌خصوص دشمنان داخلی و رسانه‌ها و دنبال سیاه‌نمایی بودند که نظام را بدنام و مردم را ناامید کنند این دادگاه امیدآفرینی می‌کند برای مردم و توطئه دشمن خنثی می‌شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه باهنر کرمان خاطرنشان کرد: با شناسایی و برخورد و محاکمه دانه‌درشت‌ها در هر رده‌ای، نظام تثبیت و پاک می‌شود و مردم پشتوانه بیشتری از نظام خواهند داشت و دشمن ناامید می‌شود.

انصاریان خاطرنشان کرد: مردم توجه داشته باشند همه باید گوشمان به فرمان رهبری باشد و منویات و نظرات و اوامر ایشان را عملیاتی و اجرا کنیم مانند آقای رئیسی که اجرا و امید ایجاد کردند اگر همه مسئولان عمل کنند نظام و جمهوری اسلامی و انقلاب ما دنیا را فتح و خودش را حفظ می‌کند و تمدن نوین اسلامی اجرا و عملیاتی می‌شود.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

از دانشگاه شریف و تهران تا‌ هاروارد و MIT

تظاهرات دانشجویان آمریکایی

دسته گلی خدایی

ويدئو/

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.