سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / نتیجه هفت سال اعتماد به آمریکا و تضمین امضای جان کری

نتیجه هفت سال اعتماد به آمریکا و تضمین امضای جان کری

سوال جدی این است که شما که ۷سال اعتماد به آمریکا کرده‌اید و امضای جان‌کری را تضمین می‌دانسته‌اید، چه دستاوردی داشته‌اید؟
– نابودی صنعت هسته‌ای،
– بُتن‌ریزی رآکتور اراک،
– تعطیلی کارخانه‌های تولید سانترفیوژ، – – نابودی مواد غنی‌شده ۲۰درصد،
– اخراج متخصصین هسته‌ای،
– گرانی‌های لحظه‌ای و سرسام‌آور،
– کاهش و بلکه نابودی ارزش پول ملی، – – رؤیا‌شدن خرید خانه و
– اخیرا خرید خودرو برای خانواده‌های ایرانی،
– چندبرابرشدن تحریم‌ها،
– افزایش دشمنی آمریکا و کشورهای مستکبر غربی،
– تعطیلی تقریبا کامل عمران و آبادی در کشور،
– تعطیلی گسترده کارخانه‌های تولیدی کشور،
– افزایش همه‌جانبه بیکاری،
– مشکل و بلکه دست‌نیافتنی‌شدن ازدواج برای جوانان،
– گسترش فقر در جامعه،
– ایجاد رکورد فساد،
– حقوق‌های نجومی،
– اختلاس‌ها،
آیا گوشه‌ای از نتایج تدبیر و سیاست این دولت نیست؟

قرآن چه زیبا فرموده است:
«مثل الذین اتخذوا من دون الله أولیاء کمثل العنکبوت اتخذت بیتا و إن أوهن البیوت لبیت العنکبوت لوکانوا یعلمون، عنکبوت/۴۱:
حکایت کسانی که غیر از خدا برای خود، سرپرستان دیگری گرفتند همچون حکایت عنکبوت است که خانه ای بساخت ولی اگر (آگاه بودند) می دانستند که سُست‌ترین خانه‌ها همانا خانه عنکبوت است.»

اما درمقابل، تفکر دیگری که موجب عزت ملت ایران شده است، تفکر سردار عزیز ما حاج‌قاسم سلیمانی–که شاگردی از امام‌خمینی ره و مقام معظم رهبری است- می‌باشد یعنی تفکر مقاومت و دفاع از منافع ملت ایران در برابر زیاده‌خواهی‌های کشورهای مستکبر. چنین تفکری که از سوی مردم و جوانان مومن انقلابی نمایندگی می‌شود موجب عزت و سربلندی ملت ایران شده است.

این تفکر، معادلات جهان را عوض کرده است، به پایگاه اصلی آمریکا در منطقه حمله می‌شود و چشم شیر آن‌ها کور می‌شود.
اکنون جمهوری‌اسلامی‌ایران براساس تفکر مقاومت و نه مذاکره، به‌حدی از اقتدار رسیده است که نفتکش‌های بدون اسکورت نظامی با نصب پرچم پرافتخارترین ملت جهان یعنی ملت بزرگ ایران، مرزهای تحریم را شکسته و از مرزهای اقتدار عبور می‌کند، و صادرات را انجام داده و برای ملت ایران طلا می‌آورد. کسی فکرش را نمی‌کرد که حمله ایران به عین‌الاسد، گره کور دیپلماسی انرژی را در اوج تحریم‌های ظالمانه دشمن باز کند،
دنیای امروز دنیای گفتمان نیست، بلکه دنیای اقتدار و موشک است، امروزه همه شیرفهم شده‌اند که آمریکا تنها با موشک شیرفهم می‌شود نه با قدم‌زدن‌ها و لبخند‌های برجامی.
امروز صادرات بنزین و کمک به اقتصاد ملت ایران، به موشک گره‌خورده است. خط تزانزیت صادرات بنزین ایرانی تحت بیمه موشک‌های خرمشهر و ذوالفقار و زلزال و فداکاری‌های شهید تهرانی مقدم و سلیمانی‌ها است. مهم نیست که بُرد موشک‌ها به دریای کارائیب می‌رسد یا نه، مهم آن است به آن‌جایی که باید برسد، می‌رسد.
پرچم مقدس ایران قبل از نفتکش‌ها بر موشک‌های تولید ایران به اهتزار درآمده است، خط‌ونشان آن پاسدار ایرانی برای شناورهای آمریکایی در خلیج‌فارس، اثر خود را در جایی نزدیک خلیج خوک‌ها گذاشته است.

زبان بدن آن پاسدار به ما آموخت که می‌توان به‌جای چندسال مذاکره بی‌حاصل، ظرف چند هفته به معامله رسید. غلط اضافه آمریکا در این ماجرا، خاطره ضربات مغزی ملایم را در ذهن سربازان آمریکایی در خلیج‌فارس و غرب‌آسیا زنده خواهد کرد. موازنه قدرت یعنی در ذهن دشمنت جابینداز که توقیف نفتکش مساوی است با توقیف ناوجنگی. معامله بُرد-بُرد را فراموش کنید، بازی دوسربُرد برای ایران تازه شروع شده است: دنیا چاره‌ای جز پذیرش ابرقدرت جدیدی بنام ایران ندارد. دیپلماسی مقاومت پیروز شده است و کسانی که چشم به میوه‌های برجام و دستان آمریکا دوخته‌اند باید فهمیده باشند که مسیر آن‌ها کاملا اشتباه و موجب تحمیل‌ خسارت‌های گسترده به ملت ایران است. بر همگان روشن شده است که مدیران پیر و ناکارآمد و خسته برجامی گرهی از مشکلات کشور نخواهند گشود. حل مشکلات کشور، با اعتماد به مردم عزیز و متخصصان و نخبگان داخلی و سپردن امور به مدیران جوان انقلابی و مومن و با اعتماد به خداوند –و نه کدخدا- میسر خواهد بود، که قرآن مجید فرموده است:

《اگر خداوند را یاری کنید، خداوند شما را یاری خواهد کرد》
و اگر خداوند شما را یاری کند، هیچ قدرتی نمی‌تواند شما را شکست دهد و شما بر همه قدرت‌های دنیوی پیروز خواهید شد.
« و إن ینصرکم‌الله فلا غالب لکم » (آل‌عمران/۱۶۰) انشا‌الله.

به امید پیروزی ملت ایران بر دشمنانش و حل شدن مشکلات آن‌ها. والسلام علیکم و رحمه‌الله

ایتابلهسروشآپارات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.