سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / شهیندخت مولاوردی را بهتر بشناسید

شهیندخت مولاوردی را بهتر بشناسید

شهیندخت مولاوردی در ۱ آبان ۱۳۴۴ در شهر خوی در استان آذربایجان غربی زاده شد.
کودکی و نوجوانی را در خوی و چند سالی در شهر سردشت گذراند، در سال ۱۳۶۳ در دوره کارشناسی حقوق دانشگاه شهید بهشتی پذیرفته شد و به تهران رفت،
بعد از اتمام دوره کارشناسی به مدت چهار سال در آموزش و پرورش منطقه ۳ تهران مشغول تدریس شد و دوره کارشناسی ارشد حقوق بین‌الملل خود را با رتبه اول در دانشگاه علامه طباطبایی طی کرد.
انتخاب موضوع مرتبط با مسایل زنان برای پایان‌نامه آن دوره – بررسی اقدامات بین‌المللی مقابله با خشونت علیه زنان- آغاز فعالیت وی در زمینه مسائل حقوق زنان محسوب می‌شد.

مسئولیت‌ها
وی در دولت سید محمد خاتمی مدیر ارتباطات بین‌الملل مرکز امور مشارکت زنان ریاست جمهوری و پیش از انتخاب به عنوان معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در کابینه حسن روحانی، دبیرکل جمعیت حمایت از حقوق بشر زنان و مسئول کمیته حقوقی ائتلاف اسلامی زنان بود
در ۱۰ مرداد ۱۳۹۲ مولاوردی به عنوان دبیرکل جمعیت حمایت از حقوق بشر زنان و مسئول کمیته حقوقی ائتلاف اسلامی زنان در در نشست «سهم زنان در دولت تدبیر و امید» حضور یافت.

تعدادی از اقدامات صورت گرفته توسط این خانم در دوره تصدی مسئولیت معاونت زنان ریاست جمهوری به صورت اجمالی ارایه میگردد:

حمایت از زنان معلوم الحال مانند:
حمایت از مسیح علینژاد (ایسنا ۶ دی ۹۴)
حمایت از نرگس محمدی، محکوم فتنه ۸۸ در راستای حضور وی در همایش دولتی روز زن با حضور رئیس جمهور (باشگاه خبرنگاران جوان ۱اردیبهشت ۹۳)

سوال:
حضور رسمی نرگس محمدی در مراسم دولتی را به رسمیت بشناسیم یا محکومیت دیدار او با کاترین اشتون در سفارت اتریش توسط دولتمردان؟

هزینه ۳میلیاردی برای سفر صد نفری به نیویورک برای احقاق حقوق زنان
(خبرگزاری مهر ۹ اسفند۹۳)

خانم دکتر فرشته روح افزا :
از این تعداد ۱۲ نفر از دولت، دو نفر از نمایندگان مجلس و ما بقی نمایندگان سازمانهای مردم نهاد NGO ها هستند.

چند سوال👇
چطور دولت آمریکا به این میزان به این افراد ویزا داده است؟(در شرایطی که به دولتیها هم به سختی ویزا میدهند)

در شرایط بودجه ای دولت و با توجه به هزینه برآورد شده ۳۰ میلیون تومانی سفر هر یک از این افراد این سفر با این تعداد از افراد چه آورده ای برای نظام داشته است؟

آیا اگر همین میزان هزینه جهت بر طرف ساختن برخی مشکلات زنان در داخل کشور به کار میرفت جهشی ملموس در حوزه های مختلف مرتبط با زنان به سمت پیشرفت صورت نمی گرفت؟

 

به رسمیت شناختن روسپیگری در نشست معاونت زنان
(پایگاه تحلیلی خبری خانواده و زنان ۲۹ مهر۹۴)

متولیان این نشست با برشمردن خصوصیات روسپیگری، این اصطلاح را به عنوان “انگ” و دارای بار منفی برای مرتکبان این جرم آشکار دانسته و پیشنهاد کرده اند که به جای آن از اصطلاح “کارگر جنسی” استفاده شود.
سوالی که در همین راستا ذهن را مشغول داشته این است که آیا برای زنان کارگر و سرپرست خانواده که بدون دست زدن به تن فروشی اقدام به امرار معاش خود و خانواده شان می کنند هم تدبیری اندیشیده شده؟
مشکل کجاست؟
مگر بحث دفاع از زنان مطرح نیست؟
یا فقط دفاع از حقوق زنان در راستای طرح های فمنیستی سازمانهای بین المللی مطرح و دارای اولویت است؟

دعوت از نزار زاکا در نشست تخصصی “زن، امنیت، توسعه پایدار”

سوال
حضور نزار زاکا جاسوس آمریکایی در نشستی که به حوزه زنان کشور ومرتبط است اساسا چه دلیل و فلسفه ای دارد؟؟؟

(دانا، ۹۴/۸/۲۳)

جانشین اطلاعات سپاه پاسداران گفت: نزار زاکا جاسوسی که با یک واسطه به اوباما وصل بود، بعد از دستگیری اعتراف کرد که ماموریت ویژه او پیگیری انحراف هدفمند در حوزه زنان و خانواده بود.

نزار زاکا تبعه آمریکایی- لبنانی و جاسوس آمریکایی که با هدف نفوذ در وزارت ارتباطات وارد ایران شد مورد استقبال وزارت ارتباطات و دولت قرار گرفت.

اگرچه برخی رسانه ها و مقامات خارجی تلاش دارند تا وی را فردی عادی معرفی کنند اما نگاهی به سابقه، فعالیت ها و افرادی که زاکا با آن ها در تماس بوده چنین چیزی را رد می کند به عنوان نمونه وی ارتباطات جدی نظامی و امنیتی با آمریکا بویژه با پنتاگون و سازمان سیا داشته است که از جمله آن می‌توان به دیدار وی با کالین پاول اشاره کرد.

در این رابطه رسانه لندنی العربی الجدید گزارش داد: خانواده نزار زاکا از خبر بازداشت فرزندشان شوکه شده اند و جاسوس بودن او را تکذیب کرده اند، العربی الجدید افزود: خانواده زاکا مسئولیت بازداشت فرزند خود را متوجه مقامات امنیتی لبنان کردند و خواستار آزادی وی شده اند.

زاکا که از او به عنوان گنج پنهان ایالات متحده یاد می‌شود فارغ‌ التحصیل آکادمی نظامی «ریور ساید» آمریکا در سال ۱۹۸۵ و عضو شورای فارغ‌التحصیلان این آکادمی است.

این جاسوس آمریکایی که دبیرکل سازمان عربی اطلاعات و ارتباطات بوده در زمینه فضای سایبری نیز فعالیت‌های مختلفی انجام داده و در اسنادی که از ویکی لیکس منتشر شده، آمده است: او پیش از این حامی جریان آزاد ملی لبنان بوده است اما بعدها و در سال ۲۰۰۹ مسئولیت ستاد انتخاباتی جریان ۱۴ مارس در منطقه زحله را به عهده گرفت.

نزار زاکا اقدامات مختلفی در لبنان انجام داده و گاهی با جریان ۱۴مارس همراه بوده و گاهی نیز ظاهرا به عنوان مخالف این جریان و سعد حریری گام برداشته است، زاکا از عواملی است که در سال ۲۰۰۵ و در جریان ترور رفیق حریری با همراهی مقامات آمریکایی بشار اسد را متهم به کشتن نامبرده و در نتیجه موجبات این مسئله را فراهم کرد که روابط حسنه بین سوریه و لبنان مخدوش و آتش فتنه و تفرقه شعله‌ور شود، در همین حال نزار زاکا در راستای ادامه این روند و بر اساس طراحی که سرویس‌ جاسوسی آمریکا انجام داده بود به تحریک مردم لبنان پرداخت و در ادامه، پس از این حوادث انتخابات پارلمانی لبنان برگزار شد که طی آن ائتلاف ضد سوری پیروز شد و آنها این پیروزی را انقلاب درخت سدر نامیدند.

نزار زاکا کنار معاونت زنان ریاست جمهوری ایران

روزنامه رسمی کشور سال 95 درخواست ثبت صرافی
اسامی نوبخت و مولاوردی و فرجی دانا و ابطحی قابل تامل است
دلار در آستانه 4هزار تومان

تبلیغ همجنس گرایی در کانال شهیندخت مولاوردی

شهیندخت مولاوردی در کانال تلگرامی خود به مناسبت روز جهانی خانواده مطلبی را منتشر کرده که در تصویر آن، اشکال انحرافی و مذموم خانواده های همجنس گرای ۲ زن و یک فرزند و دو مرد و یک فرزند دیده می شود.

فمنیست بودن پیامبر اسلام

پست عجیب دیگر در کانال خانم مولاوردی

آیا خانم مولاوردی این پست رو هم در حالت خواب و بیداری ارسال کرده؟

خانم مولاوردی یکبار دستشان میخورد از همجنسبازی حمایت می کنند باردیگر اشتباهی دستشان مسیح علینژاد را فیو می کند، گاهی هم دستشان هم ردیف با شادی صدر بیانیه امضا می کند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

️ مهم ترین جاسوس هایی که در این هفت سال شناسایی شدند(شماره 2 – نزار زکا شاه ‌مهره لبنانی- آمریکایی)

فت. بالاخره زکا در شهریور ۹۴ بازداشت و به اتهام «همکاری با دولت متخاصم آمریکا» به ۱۰ سال حبس و پرداخت جریمه نقدی محکوم شد اما سرانجام با درخواست میشل عون، رئیس‎جمهور لبنان به‎صورت مشروط آزاد شد.

استفاده ابزاری از زنان، فرهنگ دشمن

ويدئو/معاون زنان رئیس جمهور و نزار زاکا جاسوس آمریکایی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.