سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / عکس العمل علی علیزاده در خصوص اخراج دستیار رشید پور

عکس العمل علی علیزاده در خصوص اخراج دستیار رشید پور

علی علیزاده تحلیلگر و کارشناس سیاسی طی یادداشتی در صفحه شخصی خود نوشت:
«چند روز پیش از علی فروغی سیزده سوال پرسیدم. سیزده سوالی که مستقیما مربوط میشد به حق الناس. که مربوط میشد به وظیفه اولیه هر مقام دولتی و حکومتی، یعنی پاسخگویی شفاف درباره نحوه هزینه کردن بیت‌المال. و چهار روز است هیچ پاسخی دریافت نکرده‌ام. مطلقا هیچ. حالا، قایم مقام شبکه سه اطلاعیه‌ای داده که میگوید اردوان رحیمی دستیار رضا رشیدپور به خاطر هتک حرمت به امام و رهبری اخراج شده. یعنی میگویید شما پیش از این با اینهمه نفر و عده نمیدانستید مواضع این فرد و رضا رشیدپور چه بوده و منتظر بودید که من از لندن این مواضع را به یادتان بیاورم؟‌ و حتی حاضر نشدید برنامه را تعطیل کنید و فقط برای ظاهرسازی دستیار را اخراج کردید؟ این اطلاعیه توهینی است به افکار عمومی و مردم، و توهینی به پرسشگری که رکن اساسی انقلابیگری است. اطلاعیه شبکه سه هیچ هدفی ندارد جز تحریف افکار عمومی از خواسته مردم و به فراموشی و حاشیه بردن مطالبه اصلی جامعه.
بگذارید مطالبه اصلی را یک بار دیگر اینجا تکرار کنیم: جناب آقای علی فروغی. براساس مدارک و اسناد منتشره‌ی خودتان، «حالا خورشید» بین بیست و دو تا چهل و پنج میلیون در روز بودجه داشته. چه میزان از این بودجه دستمزد رضا رشیدپور در مقام مجری و تهیه کننده بوده؟ آقای علی فروغی. رضا رشیدپور براساس شنیده‌ها برای شب یلدا صدها میلیون دریافت کرده. همان رضا رشیدپوری که با تلویزیون قهر کرده بود. و درست چند روز بعد از گرفتن چند صدمیلیون اجرای شب یلدا، رضا رشیدپور با قلدری تمام باز به نظام پشت کرد. رشیدپور نگران مردم نبود. نگران سرمایه گذاری چند میلیارد تومنی‌ خودش و شریکش، اردوان رحیمی، در رستوران تایم‌لپس کیش بود. نگران عدم اقبال طبقه مرفه منتقد نظام به تجارتش بود. و باز یکماه بعد از اینکه رشیدپور برای نظام اینچنین قلدری کرد، شما رفتید و با او قرارداد شبی هفتاد میلیون برای برنامه «اتفاق» بستید. شبی هفتاد میلیون. شبی حقوق چهل و شش خانواده کارگری.
توهین واقعی به امام مستضعفان این است آقای علی فروغی. شما نظام و انقلابی که با خون صدها هزار شهید مقابل بزرگترین قدرتهای تاریخ ایستاده را به خاطر بالا بردن عدد و رقم تماشاگران شبکه تان آنقدر پایین آوردید که نتواند مقابل یک مجری بایستد و برای برگرداندن یک مجری که همین دیماه برای نظام گردن‌کشی کرده بود سر خم کردید. توهین و هتاکی به آیت‌الله خامنه‌ای این است آقای علی فروغی.
براساس اسناد خود شما حتی اگر هر اپیزود حالا خورشید هم بیست و دو میلیون هزینه برده باشد، شبکه شما برای هفتصد و هشتاد اپیزودش نزدیک هفده میلیارد تومن سرمایه گذاری کردید. روی چه کسی؟ روی کسی که همه‌کاره‌ی برنامه‌اش و شریک تجاریش در کیش و در جاهای دیگر اردوان رحیمی است؟ آقای علی فروغی. دستمزد رضا رشیدپور چقدر است؟ اسناد را کی منتشر میکنید؟ و چرا بعد از لگدی که رشیدپور به نظام در دیماه زد دستمزد او ر ا چند برابر کردید و‌ به جای تنبیه به او پاداش دادید؟
آقای فروغی. در سال نود و نه انقلابیگری دفاع از اسم امام نیست. دفاع از سیره و رسم امام است. اگر شما ذره‌ای منش انقلابی داشتید قدمی حتی کوچک به سمت شفافیت برمیداشتید نه اینکه با تکنیکهای قدیمی تحریف افکار عمومی مثل اخراج افراد بی اهمیت سعی کنید از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنید. قایم مقام شیکه سه گفته امام و رهبری خط قرمز شما هستد. در دهه هفتاد هم کارگزاران سازندگی میراث انقلاب را خنجر آجین میکردند و بعد هم میگفتند امام و رهبری خط قرمز ما هستند.  اگر امام و رهبری خط قرمز شما بود بعد از ده روز پرسشگری و مطالبه عمومی یک کلمه میگفتید رضا رشیدپور و بقیه سلبریتی‌های پلاستیکی پرورده‌ شده در شبکه شما با پول بیت‌المال مردم تحریم‌زده  چقدر دستمزد میگیرند؟ اگر امام و رهبری خط قرمز شما بود به شفافیت که کمترین خواست مردم است تن میدادید.»

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

شهید مدافع حرم محسن خزایی؛ خبرنگاری همه‌فن‌حریف برای مبارزه با داعش

۲۲ آبان سالروز شهادت ، شهید والامقام حاج محسن خزایی

سخنان رئیس صداوسیما در دانشگاه امام صادق(ع)/ از نقش رسانه ملّی در اغتشاشات اخیر تا سیاست مواجهه با سلبریتی‌ها

  پیمان جبلی رئیس رسانه ملی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.