سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / ابتلای 100 نظامی دیگر از خدمه ناو «روزولت» آمریکا به کرونا

ابتلای 100 نظامی دیگر از خدمه ناو «روزولت» آمریکا به کرونا

منبعی در نیروی دریایی آمریکا از ابتلای 100 نظامی دیگر حاضر در ناو هواپیمابر روزولت خبر داد.

شبکه تلویزیونی «فاکس‌نیوز» آمریکا به نقل از منبعی در نیروی دریایی این کشور از ابتلای ده‌ها خدمه ناوهواپیمابر «تئودور روزولت» خبر داد.

منبع مذکور شنبه‌شب به این شبکه گفت که ۱۰۰ تن دیگر از نظامیان آمریکایی حاضر در این ناو به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند.

پیش از این نیز ۱۵۵ نفر از نظامیان حاضر در ناور تئودور روزولت به کرونا مبتلا شده بودند و مقامات نیروی دریایی آمریکا «برت کروزیر»، فرمانده این ناوهواپیمابر را به دلیل افشای این خبر برکنار کردند.

کرونا علاوه بر این ناوهواپیمابر آمریکایی، ناوهواپیمابر «شارل دوگل» را بعد از مثبت شدن تست ده‌ها نفر از خدمه آن زمین‌گیر و مجبور کرد به مأموریت خود در اقیانوس اطلس پایان دهد (جزئیات بیشتر).

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

اگر غفلت کنید بعد از اسرائیل، نوبت شماست!

آمریکا، انگلیس و اتحادیه اروپا حامیان اصلی رژیم جنایتکار اسرائیل

انقلاب نورانی آمریکا

براستی این بار هم چه کسی قلبها را در سطحِ وسیعی منقلب کرده؟

یک دیدگاه

  1. چند کشور به چه تعدا نیرو کافی بود تا ناو روزولت آمریکا را شکست دهد و از گردونه حضور فرعونیان خارج کند؟ امروز دست خدا برای همگان نمایان تر است ! کاش از این صحبت بوسیله صحنه توسط خدا پند می گرفتیم آمریکا و ترامپ بعنوان نماد کشور سرمایه سالاری طعم ذلت و حقارت را بخوبی می چشند! الگو بودن آمریکا افسانه ای بیش نبود ولی به کمک هالیوود شیطان صفت توانستند آنرا بزک کنند و حقیران را به کرنش و سجده در مقابل شیطان بزرگ و نمادش، ابلیسک بکشانند خوشا بحال مسلمانان انقلابی به پرچمداری امام خمینی ره که تحت سخت ترین شکنجه ها سر فرود نیاوردند و با شجاعت گفتند: مرگ بر آمریکا… ولی ذلیلان لب گزیدند و گفتند هرچه میگویید بگویید ولی به قبله و کدخدای ما نگویید مرگ بر آمریکا… ما لیبرال های مسلمانیم! اهل مذاکره و تساهل هستیم! ما…

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.