سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / ماجرای احتکار ماسک توسط یک یهودی در نیویورک

ماجرای احتکار ماسک توسط یک یهودی در نیویورک

گزارش کامل ماجرای احتکار ماسک و مواد مورد نیاز درمان کرونا توسط یک #یهودی در کشتارگاهی به نام نیویورک

۱. داستان از آنجا شروع شد که #ترامپ گفته بود ما تجهیزات پزشکی به نیویورک می فرستیم ولی نمی رسد. حالا گندش در آمده که یک یهودی تو #بروکلین (نیویورک) ماسک ها و تجهیزات را احتکار می کرده و با قیمت بیشتر می فروخته است. گویا یه سری ش را هم اسرائیل می فرستاده

۲.  گزارش کامل از خبرگزاری abc آمریکا:

وزارت دادگستری و وزارت بهداشت و خدمات انسانی روز پنجشنبه اعلام كردند: صدها هزار ماسك و سایر وسایل تجهیزات پزشکی توقیف شده از یك مرد ساکن بروكلین (نیویورک) در #خطوط_مقدم معالجه بیماران ویروس کرونای جدید در نیویورك و نیوجرسی بین كارمندان پزشکی توزیع می شود.

طبق اعلام اداره دادگستری، این تجهیزات شامل تقریباً 192000 ماسک تنفسی N95 ، نزدیک به 600000 دستکش پزشکی ، 130000 ماسک جراحی ، ماسک عادی ، ماسک N100 ، لباسهای جراحی ، حوله های ضد عفونی کننده ، فیلترهای ذرات ، بطری های ضدعفونی کننده دست و اسپری ضد عفونی کننده است.

دادستان ها می گویند ، باروخ فلدهایم ۴۳ ساله ، با سوءاستفاده از بحران COVID-19 ، این وسایل را احتکار کرده و آنها را ۷ برابر بیش از ارزش بازار ، به پزشکان و پرستاران می فروخت.
گفته شده هنگامی که مأمورین FBI روز یکشنبه در حین معامله با فلدهایم روبرو شدند ، وی به طرف آنها سرفه می کند و به آنها می گوید که مبتلا به کرونا ویروس است.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

مرحلهٔ دوم انتخابات به‌اندازهٔ مرحلهٔ اول اهمیت دارد

امام خامنه‌ای: هرچه رای بیشتر باشد مجلس قوی‌تر است

میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک

ويدئو/ تولدعمه سادات مبارک

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.