سرخط خبرها

کُرونایِ اِفشاگر

حوادثِ‌ گوناگونِ فراوان بِسرعت که می‌آیند، بِسرعت نیز جا برای اخبارِجدید باز می‌کنند!

حتی گه‌گاه از ماجراها جا می‌مانیم و نمی‌توانیم آنها را تحلیل‌کنیم، چه رسد به اینکه بر بصیرت‌مان بیفزاییم!

با آنکه نیک می‌دانیم خداوندِ خالقِ آسمان‌ها و زمین و آنچه میان آنهاست، دنیا را عبث نیافریده، همواره برایِ آیندۀ هستی از جمله بنی‌آدم برنامه‌ها دارد!

کسی هم عاقل و پیروز است که تا حدی‌که توان دارد، برنامه‌هایِ پروردگار عالم و آدم را دریابد و با آن هماهنگ گردد، وگرنه از خسارت دیدگان خواهد بود و فقط خود را باید شماتت کند!

خوب لطفاً به این 2 خبر کوتاه هم توجه کنید:

1- سردارحاجی زاده: ما چندین‌بار درخواست‌کردیم که آسمان کشور از پروازها متوقف‌شود!98/10/21  

2- دکترنمکی: از همان روزهایِ ابتدایی خواستار قطعِ پروازهایِ مستقیم از چین شدم!99/01/01  

آری چقدر این 2 خبر شبیه هم هستند و بی‌توجهی به هشدار این دو متخصص، زیان‌بار بود!

با توجه به اخبار غم‌انگیز چین، و علم به وحشیگریِ دولتمردانِ‌نامردِ آمریکا در خصوص جنگِ بیولوژیک که در فرسنگها راه دور از خودش علیه حریفانش آغازکرده، همگان منتظربودند رییس‌جمهور ایران و دولتش، و شورای‌عالی امنیت‌ ملی که ریاستش با رییس‌جمهور است، پدافند مستحکمی اتخاذ کند تا سدی در مقابل کرونا و حملات مشابه باشد!

ولی هیهات! وزیر بهداشت را به میدان گسیل کرده بودند و او نمی‌توانست همه را هماهنگ کند و یک تنه از پس ماجرایی شیطانی برآید که داشت جهانی میشد!

تا اینکه با فشار رهبری و مجلس و مجامع گوناگونِ دانشجویی و… کم‌کم رییس‌جمهور به صحنه مبارزه خرامید…

علت عدم واکنش سریع ایشان در مقابل مَکرِ شیطانِ‌بزرگ و به نظاره نشستنش در مقابلِ جان‌باختنِ بسیاری از طبقات مختلف، بسیار سؤال‌برانگیز شده بود! تا اینکه آقایِ عباسِ عبدی یکی از دوستان شفیق و از حامیان جدیِ اصلاح‌طلبِ ایشان،  طی یادداشتی پرده از ماجرا برداشت و رسماً علت را اعلام‌کرد! و رییس‌جمهور یا دفترشان هم تکذیب نکردند:

” رییس دولت گمان می‌کند اکنون بهترین فرصت برای حلِ مسألۀ تحریم‌ها و آغاز گفتگو با آمریکا و احیای برجام می‌داند!!” و از قول و قرارهایی در این‌باره خبر می‌دهد!

باور نکردنی است که منتخب مردمِ دلیرِ ایران، سلامت هموطنانش را به گروگان‌گرفته، تا سیاست‌های غلطش مبتنی بر اعتماد به دشمنِ غدار و لجوج را محقق، و به خیالِ خامش تحریم‌ها را لغوکند!

بهانه‌ای که با آن برجام را تحمیل، و تحریم‌ها را بیشتر از پیش کرد، که مقدمات فشار و تحقیر مردمِ سرافراز ایران فراهم گردید! بجای اینکه این شخص در کسوت روحانیون به هشدار و انذار خداوند در آیۀ51 سورۀ مایده گوش می‌داد و عمل می‌کرد:

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا الْيَهُودَ وَ النَّصَارَىٰ أَوْلِيَاءَ ۘ بَعْضُهُمْ أَوْلِيَاءُ بَعْضٍ ۚ وَ مَن يَتَوَلَّهُم مِّنكُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ ۗ إِنَّ اللَّهَ لَا يَهْدِي الْقَوْمَ الظَّالِمِينَ

اى كسانیكه ايمان آورده‌ايد! يهود و نصارا را دوستان خود نگيريد آنها دوستان و هوادار يكديگرند و هركه از شما آنها را به دوستى گيرد از آنهاست. همانا خداوند ظالمان را هدايت نمى‌كند.

چرا بعضی، به قرآن، کتاب آسمانی‌مان یقین و ایمان راسخ ندارند؟ خدای‌مهربان که در کتابش از نقشه و عمل دشمن، پرده برداشته و گفته تمام هم و غم خصم عنود، خاموش‌کردن نورخداست.

يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ ﴿الصف: ٨

مى‌خواهند نور خدا را با دهان‌هاى خود خاموش كنند، ولى خدا كامل‌كننده‌ى نور خويش است، هر چند كافران خوش نداشته باشند.

مردم شاکر و حامد و عابد ایرانِ عزیز بسیار خوشحال و مسرورند که اگر برخی بی اعتناء به فرمانهای الهی هستند ولی رَبّ الْعَالَمِينَ با توجه به برنامه هایش در آستانۀ آخرالزمان، همواره یاورِ مردم جان برکف و ایثارگر ایرانِعزیز است و مکر شیطانبزرگ و دنبالههایش در اروپایِخبیث را به خودشان باز گردانده که مصداقی است از: وَ مَكَرُوا وَ مَكَرَ اللَّهُ وَ اللَّهُ خَيْرُ الْمَاكِرِينَ ﴿آل‌عمران: ٥٤

حال قیافه کسانی که فکر میکردند با شیوعِ کرونا، ملت صبور و مجاهد ایران زمین به زانو در میآیند و دستِ‌گدایی به کدخدایِ متکبرِ فرعون صفت دراز میکنند، دیدنی است: چون خدای نظمنوین جهانی، صاحبِ تمدنِ جدید، فرمانروای آزادی و دموکراسی، قارون عصر نو، قدرت مطلقۀ اقتصاد و فرهنگ و نظامیگری و… در مقابل یک ویروس کوچک که غیرمسلح هم دیده نمیشود بیچاره و درمانده، مضحکۀ شهروندانش و مردم گیتی شده، از دیگران کمک میخواهد!

و دلدادگان به غرب، هاج و واج ماندهاند چهکنند؟ چگونه توجیه کنند؟

کاش از این عکسالعملهایِ خداییِ قبل از ماجرایِظهور که بقیّت الله(عج) بعنوان خلیفۀ رب مدام برپا میکند و با عاقلان و هوشیاران و متفکران با زبانِصحنه سخنها میگوید، ما نیز پند میگرفتیم تا بیشتر به خالقمان نزدیکتر شده، بیش از پیش به گفتههایش در قرآن عمل میکردیم!

همانگونه که شهدایمان عملکردند و لذت و ثمرش را بردند عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ

انوشه گیلانی نژاد

1399/1/11

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

حمله ارتش یمن به دو ناوشکن آمریکایی و یک کشتی اسرائیلی

ارتش یمن حمله پهپادی

حمایت جهانیان از خیزش دانشگاهیان آمریکا، غرب را رسواتر کرد

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور

10 دیدگاه

  1. سلام برادرم. بسیار عالی بود

  2. خیلی عالی، خدا لعنت کنه خائنان ملت وکشور را.

  3. عباس علی تسنیمی

    الله یحفظک و یبعد عنک کل مکروه

  4. علی رضا طباطبایی

    با ارزوی صحت و سلامتی

  5. صالحی مهربان دادا

    عالی 🌺🌺🌺

  6. دست شما درد نکنه 💐

  7. سپاس استاد☘️🌷

  8. ممنونم

  9. سلام و تحیت
    ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه

    سپاسگزارم
    استفاده کردم

  10. سلام
    واقعا کور دلان عالم بر طبل ساخته شیاطین می کوبند و خودباختگان و بی توجهان در صراط ظالین پیش میروند و عینیت صراط مستقیم را نمی بینند
    و صحنه های گویای آخرالزمانی را با منطق مادی توجیه می کنند
    به امید بینا شدن همه و عقب نماندن در این صحنه ها که بشارت کمال را در همین نزدیکی می دهند
    عالی بود

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.