سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / کتاب برگزیده / روایت یک جانباز مدافع حرم از تجربۀ نزدیک به مرگ خود، در صدر پروفروش‌های نشر کشور

روایت یک جانباز مدافع حرم از تجربۀ نزدیک به مرگ خود، در صدر پروفروش‌های نشر کشور

کتاب «سه دقیقه در قیامت» ویژگی‌های منحصر به‌فردی دارد که باعث شده توسط مردم دست به دست شود و در سخترین روزهای صنعت نشر رکورد فروش را در اختیار خود قرار دهد.

:یکی از بزرگ‌ترین رازها و ناشناخته‌ترین پدیده‌ها، مرگ است. مرگ واقعیتی است غیر قابل انکار و انسان از اولین روزهای حیات فکری خویش به تأمل در ماهیت مرگ پرداخته و این کاوش همچنان ادامه دارد. در این میان ادیان به طرق مختلف سعی کرده‌اند که این پدیده را برای انسان‌ها روشن‌تر سازند، اما مرگ برای دانشمندان هنوز عرصه‌ای اسرارآمیز است.

برای برخی انسان‌ها اتفاقاتی رخ می‌دهد که اصطلاحاً به آن اتفاق تجربۀ نزدیک به مرگ می‌گویند. یعنی خروج روح، از کالبد مادی و گشت و گذار در عالم معنی! آنچه در این تجربه‌ها روی می‌دهد سست‌ شدن ارتباط روح و بدن مادی است که در پی ضعف این رابطه روح آزادی می‌یابد و به مشاهداتی نائل می‌شود که پیش از آن برایش میسر نبوده است! در سال‌های اخیر نظر دانشمندان، (به‌خصوص در کشورهای غربی) به بررسی پدیده‌ای به نام تجربه‌های نزدیک به مرگ جلب شده است. برای مثال برخی افراد دچار ایست قلبی شده‌اند و روحشان از بدن خارج شده ولی در اثر یک اتفاق یا شوک روح دوباره به بدن بازگشته است. سوالی که برای بسیاری مطرح می‌شود این است که تجربه‌های نزدیک به مرگ (Near-Death-Experience) یا به‌طور مخفف NDE چیست؟

کتاب «سه دقیقه در قیامت» در بخش ابتدایی خود به این پرسش پاسخ می‌دهد و ذهن مخاطب را برای روایت اصلی کتاب آماده می‌کند. موضوع اصلی این اثر روایت جانبازِ مدافع حرمی است که حدود 180 ثانیه تجربه‌ای نزدیک به مرگ داشته و اکنون با اصرار فراوان و توصیه‌های برخی دوستان شهیدش مشاهدات خود را روایت کرده است. مشاهداتی که با بررسی بیشتر و دقت نظر در آن‌ها می‌توان از روایات و احادیث مؤیدات بسیاری را پیدا کرد.

اقبال مردم به کتاب «سه دقیقه در قیامت» نیز نشان‌دهندۀ این است که این اثر به‌خوبی توانسته است خلأ محتوایی موجود در این زمینه را پوشش دهد و سبد فرهنگی خانواده‌های ایرانی را پر کند. استقبال از این کتاب به حدی است که در عرض چهار ماه 310 هزار نسخه از آن به فروش رفته است و همواره یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های کتابفروشی‌های جبهۀ فرهنگی انقلاب اسلامی در سه ماه گذشته بوده است.

کتاب «سه دقیقه در قیامت» ویژگی‌های منحصر به‌فردی دارد که باعث شده توسط مردم دست به دست شود و در سخترین روزهای صنعت نشر رکورد فروش را در اختیار خود قرار دهد. قلم روان، اختصار و اثرگذاری بالای این اثر ازجمله ویژگی‌های این اثر است که به روندگی اثر کمک شایانی کرده است.

این کتاب که با قیمت 9500 تومان به بازار عرضه شده است یکی از بهترین آثاری است که می‌تواند همراه خوبی برای این روزهای قرنطینۀ خانگی باشد.

برای تهیه ی این کتاب به اینجا مراجعه نمایید یا با شمارۀ 02133030147 تماس بگیرید.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

روایت وحید شمسایی از شب عملیات وعده صادق

پاسخ ایران به اسرائیل

سفارش امام رضا(ع) به شیعیان از زبان حضرت عبدالعظیم

دوستان ما نباید فرصت های گرانبهای زندگی و وقت ارزشمند خود را به دشمنی با یکدیگر تلف کنند. من با خود عهد کرده‌ام که هر کس مرتکب اینگونه امور شود یا به یکی از دوستانم و رهروانم خشم کند و به او آسیب رساند از خدا بخواهم که او را به سخت‌ترین کیفر دنیوی مجازات کند و در آخرت نیز اینگونه افراد از زیانکاران خواهند بود.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.