سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / نامه سرگشاده ریاست حوزه علمیه فقیه عالیقدر حضرت آیت الله صالحی ره به جناب آقای روحانی رئیس جمهور ایران

نامه سرگشاده ریاست حوزه علمیه فقیه عالیقدر حضرت آیت الله صالحی ره به جناب آقای روحانی رئیس جمهور ایران

نامه سرگشاده ریاست حوزه علمیه فقیه عالیقدر حضرت آیت الله صالحی رحمه الله علیه
به جناب آقای روحانی رئیس جمهور ایران

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

بسم الله الرحمن الرحیم

 جناب آقای رئیس جمهور
سلام علیکم

در شرایطی که مردم فهیم و شریف ایران اسلامی در حال مبارزه با ویروس کرونا هستند، متأسفانه به دلیل بی تدبیری های صوت گرفته در سال های اخیر شاهد گرانی های افسار گسیخته و مشکلات عدیده اقتصادی در کشور هستیم و این مسأله در کنار شیوع یک بیماری اپیدمی بر آلام این مردم فهیم افزوده است.

 جناب آقای رئیس جمهور:
با اینکه میدانید مسئله ویروس کرونا خیلی خطرناک است و جان مردم را تهدید می کند و کادر درمان و پزشکی تاکید دارند که مردم در خانه ها بمانند و از سفر پرهیز کنند
و با توجه به اینکه مازندران را در وضعیت بحرانی اعلام کردند ولی گویا در گوش بعضی ها پنبه قرار دارد.
و باز شمال ایران و مازندران را مقصد سفر قرار داده اند. مسئولین مازندران بویژه جناب آقای  حسین زادگان استاندار محترم
هم دستور دادند که ورودی های استان بسته شود تا مسافرین خوش گذران وارد استان نشوند
چرا که امکانات درمانی و بهداشتی مازندران برای همین حجم جمعیتی خود نیز بعضا ناکافی است و غالب مسافرین از استانهای ریسک پذیر کرونا به شمال آمده اند ولی ۴۸ ساعت از این تصمیم مسولین استانی نگذشته که با دستور جنابعالی یا زیر مجموعه بی تدبیر شما جاده های منتهی به استان را باز کردند.

 جناب_روحانی
چه کسی باید جوابگوی جان مردم مظلوم مازندران باشد؟!
این را بدانید هر اتفاقی صورت بگیرد شخص جنابعالی باید جوابگو باشید.
خون این مردم مظلوم و بی گناه به گردن شخص شماست…

 آقای رئیس جمهور
عملکرد ضعیف، برخی از حرکات و رفتار و بعضی از سخنان جنابعالی {از شنبه همه چیز به روال عادی بر می گردد} باعث شده که مردم از دین زده شوند و بعضی از افراد معلوم الحال چه در داخل و چه در خارج به مراجع عظام تقلید و مقام معظم رهبری و روحانیت جسارت کنند، آیا برای روز قیامت جوابی دارید؟!
یا اینکه میگویید منم نمیدانستم {صبح جمعه مانندشما خبر دار شدم} و ملت را به سخره میگیرید وبه ریش این ملت میخندید؟!

#جناب_روحانی
ویروس کرونا در اصل مسئولینی هستند که بی مسئولیت اند، وجدان ندارند و با بی تقوایی به جان مردم افتادند و جان مردم برایشان ارزشی ندارد.

 آقای رئیس جمهور
مردم مازندران عصبانی و نگران امنیت جسمی و روانی خود هستند تا به کی بی خیالی؟!
به قول معروف
مرا به خیر تو امید نیست شَر مَرسان

 آقای روحانی
جنابعالی که در شعارهای انتخاباتی خود وعده رفع مشکلات اقتصادی کشور را در صد روز داده اید امروز که بیش از شش سال از عمر مدیریت تان در این کشور می گذرد به وضوح ناتوانی شما در رفع مشکلات اقتصادی برای مردم آشکار شده است.

 جناب آقای رئیس جمهور
متأسفانه این مردم از ابتدای دوران ریاست جمهوری جنابعالی تنها در حال شنیدن وعده های توخالی و بی پشتوانه هستند به گونه ای که نه تنها در این مدت نتوانسته اید، گره ای از مشکلات این مردم فهیم و بصیر باز کنید بلکه با بی تدبیری و عدم مدیریت صحیح بر مشکلاتشان افزوده اید.

 آقای روحانی
پراید 70 میلیونی، سکه شش میلیونی، دلار 15 هزار تومانی و …. میراث دولت بی تدبیر شماست که امروز بلای جان این مردم شده است و حتم بدانید این رویدادها همچون لکه سیاهی در کارنامه دوران مدیریت شما و تیم شما بر این کشور به ثبت رسیده و آیندگان خواهند دید و قضاوت خواهند کرد.

 جناب آقای رئیس جمهور
علیرغم همه تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال های اخیر پیرامون اقتصاد مقاومتی و بهره گیری از توان و ظرفیت داخلی برای پیشرفت کشور، اما متأسفانه جنابعالی بر خلاف نظر حضرت آقا، همه توان و ظرفیت کشور را صرف مذاکرات بی حاصل در برجام کردید که نتیجه آن چند برابر شدن تحریم ها علیه کشورمان شده است.

 آقای روحانی
شما که به راحتی ظرفیت و پتانسیل داخلی کشور را نادیده می گیرید و همه توانتان در این شش سال به مذاکرات بی حاصل با غرب به کار گرفتید به این مردم پاسخ دهید که حاصل سال ها مذاکره با آمریکا و اروپا چه بوده است؟ آیا این پافشاری شما بر مذاکرات علیرغم بدبینی مقام معظم رهبری که بارها بر این مسأله تأکید کردند، توانسته گره از مشکلات مردم ما بگشاید و مشکلات معیشتی آنها را حل کند؟

 جناب آقای رئیس جمهور
مردم ما با چه زبانی باید به شما بگویند که از عملکردتان در این سال های اخیر هیچ رضایتی ندارند و کوچک شدن سفره مردم، رشد افسار گسیخته قیمت ها، رشد تورم، بیکاری جوانان،ظهور و بروز آسیبهای اجتماعی کاهش ارزش پول ملی و صد ها ضعف ملموس نتیجه عملکرد دولت بی تدبیرتان در این شش سال اخیر بوده است؟

 آقای_روحانی
آیا وقت آن نرسیده که به دلیل عملکرد ضعیفتان در طول این سال های اخیر از مردم شریف و رنج دیده ایران اسلامی عذرخواهی کنید؟ آیا زمان آن فرا نرسیده بپذیرید برجام و سال ها مذاکره با غربی ها تنها به کوچک شدن سفره مردم و افزایش بی سابقه تحریم ها بر کشورمان انجامیده است؟

 جناب آقای رئیس جمهور
چرا از یک معاهده بی حاصل و بی نتیجه اینقدر دفاع می کنید؟ زمانی برجام برای ملت بزرگ ایران ارزش و فایده دارد که بتواند منافع این ملت را تأمین کند نه این که تنها به ابزاری برای تبلیغات فریبنده جنابعالی و دوستانتان در انتخابات تبدیل شود.

 آقای_روحانی
مروجان مكتب ليبرال سرمايه داري كه در دولت شما مصادر اصلي تصميم گيري را به عهده دارند، چنين تصور و تلقين مي كنند كه مبارزه با فساد، باعث فرار سرمايه ها مي شود. اين اشتباه است. مدتهاست ثابت شده فساد مالي با سرمايه گذاري نسبت معكوس دارد و در كشورهاي فاسدتر، سرمايه گذاري و رفاه هم كمتر است.

 جناب آقای رئیس جمهور
به صراحت عرض می کنم جنابعالی و مدیران تحت امرتان در حوزه های اقتصادی، سیاست داخلی، خارجی، مبارزه با فساد و…. به هیچ عنوان موفق نبوده اید و نتوانستید انتظارات مردم و مقام معظم رهبری را تأمین کنید و در این چند سال گذشته تنها با حاشیه سازی و اظهارات نسنجیده تلاش کردید از قبول مسؤولیت کارهایتان شانه خالی کنید.

 آقای_روحانی
دیگر نمی توانید با طرح مسائل حاشیه ای از پذیرش مسؤولیت عملکرد ضعیفتان در این سال های اخیر فرار کنید، اطمینان داشته باشید به زودی باید به دلیل خسارت هایی که به دلیل تصمیمات اشتباهتان به کشور و ملت وارد کردید در دادگاه عدل ملت ایران پاسخگو باشید.

 در خاتمه عرض میکنم خدایا تو را به این ماه عزیز قسم، تو را به فرق شکافته صاحب این ماه عزیز امیرالمومنین علی علیه السلام قسم
سایه مقام عظمای ولایت و رهبری را بر سر ما مستدام بدار. هر کسی در هر لباس و مقامی که در حال خیانت به این ملت هست و خون هزاران شهید را پایمال میکند، رسوا و ریشه کن بفرما.

اللّهُمَّ اجْعَلْ عَواقِبَ امُورِنا خَیْراً

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
مازندران ساری
سید جلال صالحی

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد

/ مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم

رییسی پیش از عزیمت به پاکستان، تعاملات اقتصادی با پاکستان به ۱۰ میلیارد دلار می‌رسد

رئیس‌ جمهور عازم پاکستان شد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.