سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / کتاب برگزیده / کتاب نکته‌های ناب (جلد‌سوم)

کتاب نکته‌های ناب (جلد‌سوم)

موضوع: نظام و انقلاب ، استکبار جهانی
گزیده‌ی بیانات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در جمع دانشجویان و دانشگاهیان

درباره کتاب

“نقل از مقدمه‎ي كتاب”
مجموعه‌اي كه با عنوان “نکته‌های ناب” فرا روي شما است، گلچینی دلنشین و جذاب از بیانات رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدّظلّه‎العالی است که در طول سالهای 83-63 در جمع دانشجویان، استادان دانشگاه، مسئولین شورای عالی انقلاب فرهنگی و سایر مجامع علمی و دانشگاهی ایراد گردیده است.
هر چند متن کامل بیانات معظّمٌ‌له در جمع دانشجويان و دانشگاهيان، هر ساله در قالب كتابي با عنوان «دانشگاه اسلامي و رسالت دانشجوي مسلمان» توسط نهاد نمايندگي مقام معظّم رهبري در دانشگاهها منتشر شده و در اختيار دانشجويان عزيز قرار گرفته است؛ اما از آنجا كه اين بيانات حاوي مباحثي بسيار ارزشمند و راه‌گشا براي نسل جوان و به ويژه دانشجويان عزيز دانشگاه‌ها است، مركز فرهنگي نهاد تصميم گرفت نكات مهم و اساس اين بيانات را استخراج و پس از تدوين و فصل‌بندي به صورت مناسب در اختيار مجامع دانشگاهي و فرهنگي قرار دهد. بدين ترتيب تمام مطالب پس از گزينش و فهرست‌بندي، در 15 فصل تدوين و در قالب 5 جلد تنظيم و منتشر شد.

موضوعات مهم

نقش حضرت امام‌(ره) در پيدايش انقلاب اسلامي/ نظام اسلامي؛ هويت جمعي و ملّي مردم ايران/ برخي از بركات نظام جمهوري اسلامي: مردم‌سالاري ديني، زنده كردن روحيه ابتكار، خلاقيت علمي و اعتماد به نفس در كشور/ معنا و ماهيّت ضد انساني استكبار جهاني

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

توصیه رهبر انقلاب به قاریان برای انتقال مفاهیم قرآن به مستمع

جاگیر شدن معارف قرآنی در دل

چرا می‌گوییم «مرگ بر آمریکا»؟

هادی حکیمیان نویسنده کتاب اسپاگتی با سس قرمز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.