سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / شیخ عیسی قاسم: آمریکا با شهادت حاج قاسم دل مومنان را به درد آورد/به سپهبد سلیمانی افتخار می کنم

شیخ عیسی قاسم: آمریکا با شهادت حاج قاسم دل مومنان را به درد آورد/به سپهبد سلیمانی افتخار می کنم

رهبر شیعیان بحرین گفت: دست جنایتکار آمریکا بار دیگر جمعی از مجاهدین قهرمان که در رأس آنها مرد جهاد در راه خدا حاج قاسم سلیمانی و مجاهد بزرگ ابومهدی مهندس بود دراز شد و فقدان آن ها دل مومنان را به درد آورد.

آیت‌الله شیخ عیسی قاسم در پیامی ضمن تسلیت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، وی را مجاهد قهرمان و مرد جهاد در راه خدا دانست.

در پیام رهبر شیعیان بحرین آمده است: دست جنایتکار آمریکا بار دیگر به ترور جمعی از مجاهدین قهرمان که در رأس آنها مرد جهاد در راه خدا حاج قاسم سلیمانی و مجاهد بزرگ ابو مهدی مهندس بود دراز شد و فقدان آن ها دل مومنان را به درد آورد.  در عین حال به این دو مرد و امثال آنان که در راه خدا جانفشانی کردند و به غیر او به هیچ چیزی در این دنیا چشم نداشتند، بسیار افتخار می کنم.

 در این پیام تصریح شده است: امت باید از شهدای بزرگ خود که مدت ها در مسیر جهاد و شهادت گام برداشتند به عنوان مکتبی برای روحیه جانفشانی و فداکاری در راه دین، کرامت، آزادی میهن اسلامی و دفاع از مقدسات الهام گیرند.

در پایان این پیام آمده است: خداوند متعال جایگاه شهدای حق و عدالت را در بهشت عالی رتبه قرار دهد و آنان را در جوار محمد و خاندان طاهرینش محشور کند و بهشت را به آنان هدیه دهد، تسلیت خالصانه و تبریک های ایمانی خود را به صاحب اصلی و زمان ارواحنا له الفدا و جمهوری اسلامی ایران و رهبر عظیم و ملت مخلص و همه فقهای عظام و امت اسلامی و آزادگان جهان و خانواده های شهدای عزیز عرض می کنیم.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

آیت الله عاملی امام جمعه اردبیل: قیام دانشگاه های آمریکا را باید به فال نیک گرفت

طوفانُ الاقصی به یک طوفانِ جهانی تبدیل شد

اگر غفلت کنید بعد از اسرائیل، نوبت شماست!

آمریکا، انگلیس و اتحادیه اروپا حامیان اصلی رژیم جنایتکار اسرائیل

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.