سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / فاعتبروا یا اولی الابصار 

فاعتبروا یا اولی الابصار 

*عبرت از تاریخ*

* اگه گفتید و‌ضعیت الان ( موقعیت مملکتمان را میگم‌ ) دقیقا مثل چه زمانی هست؟*

اندکی فکر کن

* آیا فیلم یتیم خانه ایران را دیده ای ؟!*                                      اگه یادت باشه نسخه ای که انگلیس برای ما پیچیده بود این بود، تزار انگلیس گفت :

ایرانیان ثروتهای هنگفتی دارند آنها بوسیله لیدرشان که راهنمایی میشند میتونن به دنیا مسلط بشند

*اول لیدرشان که همان رهبرشان میشود را دربین آنها خراب کنید!!*

آنها آمدند به وسیله تعدادی خود فروخته به خانه مرجع تقلید آن زمان که ‌آیت الله شیخ فضل الله نوری بود رخنه کردند و فرزندش را خراب و دائم الخمر کردند.
و همین امر باعث شد که تهمتی به ایشان زدند و ایشان را محاکمه کردند و به دار آویختن … حتی ؛ تا جایی پیش آمدند که تنبکی به دست پسر ناخلفش دادند که بر سر جنازه به دار آویخته این مجاهد و مرجع تقلید بزرگوار به ضرب زدن بپردازد و مشروب بخورد که عکاسان أین منظره تاریخی را در روزنامه آنوقت به مردم در معرض نمایش قرار دادند
و مردم دیدند و ساکت ماندند

بعد از آن آمدند تمام ما یحتاج و خورد و خوراک مردم را خریدند و در انبارها ( بوسیله خود فروختگان از خدا بی خبر) انباشته کردند.

همان سال به روستاها رفتند و تمام ‌گندم‌ و جو و حبوبات و آنچه کشت آن سال بود را به قیمت چند برابر از مردم خریدند که هیچ‌ در بازار نباشد.

*و بالاخره قحطی مصنوعی (به ‌کمک خود مردم نادان) راه انداختند.*

تا توانستند آنچه دارو در بازار را کمیاب کردند

روز به روز فقر و بیماری بیشتر و بیشتر شد تا بالاخره بر اثر نبودن
امکانات از‌ یکطرف و ( قحطی مصنوعی ) که انگلیس ازخدا بی خبر ایجاد کرده بود مردم ازتپاله هایی که داشتند و گندم درتپاله ها میدیدند به ناچار نان درست میکردند و به دست مردم میدادند این نانها را میخوردند و مریض میشدند دارو هم ‌که‌ در بازار یافت نمیشد و به مرض و با مبتلا شدند.

در همان سال آمار مطرح کرد که در کل ایران بوسیله مرض وبا که انگلیسی های نامرد باعث و بانی آن بودند ؛ میلیونها ایرانی جان خودشان را از دست دادند .

از آنطرف قشون انگلیس برای احاطه کامل وارد مملکت شدند و هر کس را که بر سر راه آنهابود را بی محابا میکشتند و از بین میبردند.

وقتی به اعتراض یک تاریخ نویس روبروشدند که‌چرا اینگونه‌ ابن مردم دردمند را میکشید یکی از افسران انگلیسی به این تاریخ نویس ایرانی میدانید چه‌گفت ؟

گفت :
*این حق شماست !! کسی که قدر رهبر خودش راندانست و با احمقی تمام باعث شد که او به دار آویخته شود ( یعنی همان شیخ فضل الله نوری را میگفت ) همان بهتر که‌ اینگونه به سر شان بیاید که ‌همه ‌کشته شوند !!*

حال این نسخه سال ۱۲۹۷ را که ‌خوب برایشان جواب داده بود، دوباره به کمک تعدادی از مردم ‌خود فروخته و از خدا بی خبر امروزی و به‌ کمک‌ انگلیس و آمریکا و صهیونیستها و با پول عربستان دوباره دارد پیاده میشود تا مجددا” بیش‌ از نیمی از مردم را مثل کشورهای سوریه و عراق و یمن را از بین ببرند!!!

تا به اهداف شوم‌ خود برسند.

* ای کاش مردم ما تاریخ را مطالعه میکردند ؟!!!*

و ایکاش در مساجد و مدارس و جاهای عمومی این فیلمها را              ( منظورم فیلم‌ یتیم خانه ایران را ) برای مردم به نمایش می گذاشتند تا بفهمند این جریانات از کجا آب میخورد؟!!

و چه ‌کسانی أین نسخه ها را برای ما‌ می پیچند ؟

* آدمهای عاقل از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شوند …*

*تعصب جاهلانه چشم های بینا را نابینا و گوشهای شنوا را ناشنوا میکند!*

امام ‌علی علیه السلام میفرماید:

ما اکثر العبر و اقل الاعتبار

*یعنی مایه عبرت اندوزی زیاد است ولی عبرت گیرنده اندک است*

فاعتبروا یا اولی الابصار

* و ای کاش مردم از تاریخ درس می گرفتند*/د

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

چرا تظاهر می کنید که همه چیز خوب است؟

پاورقی

دیدار نیچروان بارزانی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب

رئیس اقلیم کردستان عراق

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.