سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / پاسخ آیت الله جنتی درباره‌ی مسئولیت‌های زیادشان در سن بالا

پاسخ آیت الله جنتی درباره‌ی مسئولیت‌های زیادشان در سن بالا

محمد پاداش روزنامه نگار و فعال فضای‌مجازی در سالروز تولد آیت الله جنتی از پاسخ جالب ایشان به سوال یک خبرنگار درباره‌ی مسئولیت‌های زیاد او در سن بالا نوشت.

سن آیت الله جنتی مدت هاست دستاویزی برای مخالفان ایشان شده است اما بررسی سن برخی از شخصیت های سیاسی و مذهبی حکایت از آن دارد که بالا بودن سن را نمی توان ملاک چندان مناسبی برای نقد عملکردها دانست.

محمد پاداش فعال فضای مجازی در سالروز تولد آیت الله جنتی با انتشار توییتی در صفحه‌‌ی شخصی اش ,پاسخ جالب آیت الله جنتی به سوال یک خبرنگار درباره‌ی مسئولیت‌های زیاد ایشان در سن بالا را منتشر کرد و نوشت:

«آیت الله جنتی ۹۳ ساله شد!

خبرنگاری از ایشان پرسید شما پیر شده‌اید ولی چرا هنوز در دایره مدیران مانده‌اید؟ گفت: این سوال را یکبار تاریخ از عمار یاسر که نود ودو سال داشت پرسید عمار پاسخ داد در کنار پیامبر بودن هنر نیست در کنار علی ماندن هنر است می‌خواهم بگویم علی همان پیامبر است!

ایشان ادامه داد: آقای خبرنگار گمانم جوابت را گرفتی و این را بدان عمار در سن ۹۲سالگی به صفین برای جنگ نیامد، میخواست بگوید علی حق است و معاویه باطل پاسخ من به سوال شما همین است من باید تا آخرین نفس کنار علی باشم و بگویم خامنه‌ای همان خمینی است و علت دشمنی کفار با عمار و من همین است.»

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

افرادی که باید در مصرف کافئین احتیاط کنند

اگر شما در طول روز بیش از ۴ فنجان قهوه کافئین دار می‌نوشید

شهید مدافع حرم محسن خزایی؛ خبرنگاری همه‌فن‌حریف برای مبارزه با داعش

۲۲ آبان سالروز شهادت ، شهید والامقام حاج محسن خزایی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.