سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / عملکرد مسیح علینژاد از منظر یک زن آمریکائی

عملکرد مسیح علینژاد از منظر یک زن آمریکائی

وقتی یک زن آمریکایی مسیح علی نژاد را خطاب قرار می دهد!  واو را تحقیر میکند!
✔وندی شلیت نویسنده فمنیست معروف آمریکایی در مطلبی در خصوص فعالیت های مسیح علی نژاد اینگونه می نویسد:

«…من خانم مسیح علی‌نژاد که به تازگی به آمریکا آمده را نمی‌شناسم و او را درک نمی‌کنم. من او را در یک برنامه تلویزیونی دیدم که خطاب به مردم ایران می‌گفت این‌جا نهایت امنیت و آزادی است. من او را دیدم که با یک دوربین در خیابان‌های آمریکا راه می‌رفت و زنان ایرانی را تشویق به ترک حجاب و شبیه شدن به زنان آمریکایی می‌کرد. او را نمی‌شناسم و نمی‌دانم در چه شرایطی قرار گرفته که این کار را انجام می‌دهد. اما این را می‌دانم که او یا آمریکا را نمی‌شناسد یا می‌خواهد از زنان کشورش انتقام بگیرد!
🔸ره آورد فرهنگ ما با زنان در آمریکا این بوده که طبق آمار ۴۱ درصد زنان ۱۶ تا ۳۰ ساله از این‌که مورد تجاوز قرار بگیرند، همیشه نگرانند! بیش از ۱۱ درصد از زنان ما معتقدند که به هر حال یک روزی از سال مورد تجاوز قرار خواهند گرفت! شاید خانم علی‌نژاد ایرانی، فردی باشد که از این موضوع لذت می‌برد ولی اکثریت زنان آمریکایی مثل او نیستند. در کشور ما ۴ درصد از زنان از آژیرهای هشدار دهنده تجاوز جنسی استفاده می‌کنند و ۷ درصد از زنان، کلاس‌های دفاع از خود را دیده‌اند.
🔸این را هم بد نیست بدانید که در ایالت نیوجرسی هزاران دلار از بودجه دولتی صرف رساندن پیام حفظ خویشتن داری به جوانان در کلاس‌های آموزشی سراسر کشور شده است. یعنی میلیون‌ها دلار در اختیار مؤسسات مذهبی آمریکا قرار گرفته تا با آموزش‌های خود، از دختران نوجوان تعهد بگیرند که عفت و پاکدامنی خود را حفظ کنند. برای من تعجبی ندارد که می‌بینم دولت آمریکا عکس این کار را می‌خواهد با مردم ایران انجام دهد یعنی میلیون‌ها دلار خرج می‌کند تا زنان و جوانان ایران خویشتن‌داری را رها کنند اما تعجب من آن‌جاست که زنانی از ایران حاضرند به کشور خود در راه اهداف یک دولت دیگر خیانت کنند.

🔴 چگونه یک جهان اولی شویم؟

❶در حرامزادگی رکورد بزنید!سایت نیویورک پست در سال 2018 نوشت : آمریکا در حرامزادگی نسبت به تمام سالهای گذشته خود رکورد زده است و 40 درصد کودکانی که در آمریکا متولد می شوند پدر و مادرشان ازدواج رسمی نداشته اند.

❷هرجا دلتان خواست مدفوع کنید!!                                         سایت نیویورک پست می گوید : به علت ۱۵ هزار شکایت پیرامون پیاده روهای آلوده به مدفوع در سانفرانسیسکوی آمریکا گروه گشت مدفوع شکل گرفته است!!

❸هموطنان خود را به رگبار ببندید!! روزنامه ی انگلیسی گاردین می نویسد: در هر ۱۸۷۰ روز در آمریکا ۱۶۲۴ تیراندازی دسته جمعی رخ می دهد.

❹بوگندو باشید!!روزنامه ی انگلیسی دیلی میل مینویسد : پزشکان هشدار میدهند که اکثر آمریکایی ها بعد از دستشویی کردن خود راخوب تمیز نمی کنند و صرفا از دستمال خشک برای پاک کردن خود استفاده می کنند.

❺ سیاهپوستان را تحقیرکنید!! روزنامه انگلیسی گاردین از قول یک سیاه پوستِ آمریکایی می نویسد : هیچ راهی وجود ندارد که شما از نژاد پرستی در آمریکا در امان باشید .

❻و در آخر به هرچیزی که دستتان رسید تجاوز کنید!! بعد از ماجرای تجاوز به اگزوز ماشین این بار به مومیایی۲۵۰۰ ساله ای در واشنگتن تجاوز شد .

این افراد همان کسانی هستند که کدخدای جهان خوانده میشوند! این افراد همانهایی هستند که به شما می گویند جهان سومی و شما طوطی وار تکرار می کنید! حقیقت اینها را بشناسید و بشناسانید./د

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

چند دلیل وحشت صهیونیست‌ها از خیزش دانشجویان آمریکا

انقلاب دانشجویی در آمریکا سیطره صهیونیسم بر رسانه جهانی را از بین برده

شرکت در اعتراضات هزینه بسیار بالایی برای دانشجویان و اساتید آمریکایی دارد

کارشناس و تحلیل‌گر مسائل آمریکا،

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.