سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / شطرنج باز حرفه ای

شطرنج باز حرفه ای

مهمترین هدف آمریکا، تغییر نظام سیاسی ایران از غرب ستیز به غربگراست. برای این منظور مهم ترین راهبرد او از دولت دوم احمدی نژاد تا کنون بویژه در دولت تدبیر و امید، راهبرد نفوذ بوده است. یعنی عناصر کارکشته غربگرا چنان در لایه های تصمیم سازی و تصمیم گیری نظام نفوذ می کنند و مشورتهای غلط حرفه ای می دهند و تصمیمات غلط حرفه ای می گیرند تا ملت و حکومت به این باور برسند که جز سازش با نظام سلطه راهی برای ادامه حیات وجود ندارد.

این پروژه در پوشش اعتراضات بنزینی، قرار بود در پنج گام محقق شود:

گام اول) ایجاد التهابات اجتماعی و شورش های خیابانی. در این زمینه کافی است فقط به برخی اقدامات دولت غربگرای روحانی دقت کنید:
سخنان ساختار شکنانه رییس جمهور در یزد در چند محور:
۱_ تضعیف شورای نگهبان: ” لااقل اجازه بدید مردم رنگ لباسشون را خودشون انتخاب بکنند!!”
۲_ حمله به سپاه پاسداران:” اینکه اسلحه داشته باشی، پول داشته باشی، روزنامه و رسانه هم داشته باشی، حتماً فساد میآورد.”
فراموش نمی کنیم که حسن روحانی در بازدید از ارتش با کنایه گفت:” خوبی شما ارتشی ها این است که در سیاست دخالت نمی کنید!!!”
هاشمی رفسنجانی در خاطراتش از مخالفت اساسی و دیرینه روحانی با سپاه مطالب جالبی نقل می کند.
۳_ زنده کردن نام یاغی و طاغی انقلاب، محمد خاتمی در سخنرانی یزد
۴_داستان مشکوک گرانی بدون اطلاع قبلی بنزین دقیقاً در شب میلاد پیامبر اعظم و امام صادق (علیهماالسلام) بدون پیوست امنیتی و آمادگی نیروهای انتظامی و بعد اظهار بی اطلاعی!!! جالبتر اینکه ایشان دو روز بعد از آشوبها می گوید:” من توقع خرابی های بیشتری داشتم!!” و شاید به همین امید بود که در خلال اغتشاشات کد می دهد که ” دوربین های امنیتی ما از فاصله دور پلاک خودرو و چهره اشخاص را شناسایی و ثبت می کند!!!”

گام دوم): اقدام مجلس به تصویب طرح های دو یا سه فوریتی برای بازگرداندن قیمت بنزین به قبل. در این زمینه متأسفانه هر دو طیف به اصطلاح اصولگرا و اصلاح طلب درصدد بودند که با ارائه و تصویب طرح خود، خود را ناجی ملت معرفی کنند!!! که اگر این طرحها تصویب میشد عده ای از نمایندگان مجلس و وزرای دولت و چه بسا شخص رییس جمهور، تهدید به استعفا می کردند و مقدمات یک جنگ داخلی فراهم میشد.
در همین راستا استفاده فراوان رییس جمهور ، سخنگوی دولت و وزرا در این چند ماهه اخیر از ترکیب ” با نظر مقام معظم رهبری” افکار عمومی را آماده کردند تا بار منفی تصمیمات اشتباه و شوک ناگهانی اقتصادی خود را بر دوش ایشان بیاندازند. کاری که طبق نصّ برخی زیارتنامه ها روش مرسومی علیه اهل بیت (علیهم السلام) بوده :” و حَمَلوا النّاسَ علی اَکتافِ آلِ محمّد : بار نارضایتی مردم را بر دوش خاندان پیامبر انداختند” ،

در این موقعیت رهبری اگر موضع علیه تصمیم سران بگیرد، یک بحران درست می شود و اگر حمایت کند ولو مشروط و گذرا، قطعاً عوارضی دارد؛ از جمله کاهش موقت محبوبیت رهبری، دچار تردید شدن طیفی از انقلابیون متوسط الفکر و …

گام سوم) : القاء ناکارآمدی نظام در ابعاد ساختاری و سیاسی و تلاش برای تغییر قانون اساسی و برگزاری رفراندوم تغییر نظام.
در این رابطه نیز می توانید فقط اتفاقات زیر را هوشمندانه کنار هم بگذارید و تقاطع گیری کنید:

۱. ضربه کاری دولت به اقتصاد ؛ از جمله:
تعطیلی تولید و بسیاری از کارخانه ها
مزخرف خواندن مسکن مهر بارها از طرف روحانی و آخوندی وزیر سابق مسکن
دستور روحانی به سیف_ رییس بانک مرکزی _ مبنی بر تزریق ۱۸ میلیارد دلار از ذخائر ارزی و ۸۰ تن طلای دولت به بازار ارز و طلا به بهاته کنترل قیمت همزمان با تاریخ های اعلام شده از سوی ترامپ برای تحریم ارزی( ۲۵ مرداد۱۳۹۶ ) و تحریم طلا ( ۲۸ آبان ۹۶) که عامل اغتشاشات دی ماه ۱۳۹۶ شد.

آقای سیف می گوید: من به روحانی گفتم با این دستور اشتباه شما ذخایر بانک مرکزی خالی میشود و او در جواب گفت: نگران نباشید شما در بهترین وضعیت ارزی و ذخیره ای هستید!!!!

یا در جواب احمد عراقچی معاون ارزی دستگیر شده بانک مرکزی که نسبت به عواقب این تصمیم غلط اعتراض دارد میگوید: این داعشی های بانک مرکزی را به من معرفی کنید تا همه شان را بیرون بریزم!!

۲. کند کردن و تقریباً متوقّف کردن قطار تولید علم در دوران روحانی به تصریح رهبر معظم انقلاب.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

به یابنده ظریف غربگدا مژدگانی اعطا خواهد شد

سکوت مرعوبین آمریکا در قبال عملیات مقتدرانه سپاه پاسداران

تجمع پر شور مردمی در حمایت از پاسخ پهپادی ایران

شعارهایی مانند سپاه پاسداران تشکر تشکر

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.