سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / دروغ گو: طرح بنزینی جدید با اصرار رهبری بوده است!

دروغ گو: طرح بنزینی جدید با اصرار رهبری بوده است!

علی مطهری در تازه‌ترین اظهاراتی که در دانشکده الهیات دانشگاه تهران داشته، در حضور دانشجویان با کمال وقاحت یک دروغ آشکار را به رهبر انقلاب اسلامی نسبت داده است.

: علی مطهری کسی است که نامش با حاشیه و موضع‌گیری‌های بی‌ربط پیوند خورده است. کسی که اظهار نظراتش در بیشتر مواقع دروغ از آب در می‌آید.

او در تازه‌ترین اظهاراتی که در دانشکده الهیات دانشگاه تهران داشته، در حضور دانشجویان با کمال وقاحت یک دروغ آشکار را به رهبر انقلاب اسلامی نسبت داده است.

علی مطهری در سخنانی که اخیراً درباره گران شدن بنزین داشت، با اعلام اینکه دولت مخالف سهمیه‌بندی و افزایش نرخ بنزین بوده، گفته است: بنزین با اصرار رهبری گران و سهیمه‌بندی شده است!

اما ظهر امروز محمود واعظی رئیس دفتر روحانی با تکذیب اظهارات مطهری مبنی بر اینکه دولت مخالف سهمیه‌بندی بنزین بوده است، گفته های وی در ارتباط با اصرار رهبری بر گران کردن بنزین را نیز رد کرد.

واعظی گفته است: رئیس‌جمهور مخالف طرح بنزینی نبودند، اگر آقای مطهری این صحبت را کرده باشند که رئیس جمهور مخالف بودند و رهبر انقلاب دستور دادند من تایید نمی کنم.

علاوه بر واعظی، علی ربیعی سخنگوی دولت نیز در صحبت‌هایی مشابه، ادعای علی مطهری را تکذیب کرد. ربیعی در این باره به خبرنگاران گفت: اصرار رهبری بر اصلاح ساختار اقتصادی بود. رهبر انقلاب تنها مصوبه سران قوا را تایید کردند.

گویا دروغگویی علی مطهری برای او تبدیل به یک رویه شده است و باید هر از چند گاهی اظهاراتی خلاف واقعیت داشته باشد.

علی مطهری در سال گذشته نیز در اظهاراتی عجیب، نامه‌های امام در ارتباط با عزل مرحوم منتظری از قائم مقامی رهبری و غیر قانونی دانستن فعالیت نهضت آزادی در کشور را جعلی دانسته بود.

گفتنی است که ادعای جعلی بودن نامه های امام خمینی، از سوی طرفداران مرحوم منتظری و اعضای نهضت آزادی، برای سرپوش گذاشتن بر واقعیات تاریخ مطرح می‌شود.

در ماجرای خود سوزی سحر خدایاری نیز، علی مطهری همنوا با ضد انقلاب با اتخاذ مواضعی علیه قوه قضائیه، این قوه را مسئول خودسوزی خدایاری دانسته بود که همان زمان نیز مشخص شد که اظهارات علی مطهری خلاف واقع بوده است.

با این حال دروغ آخر علی مطهری با دیگر اظهاراتش فرق می‌کند و نباید به سادگی از کنارش گذشت. او در حضور دانشجویان بی مهابا با دروغ بستن به رهبرمعظم انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را مسئول افزایش ناگهانی نرخ بنزین معرفی می‌کند.

حالا با روشن شدن دروغ بودن سخنان علی مطهری در دانشگاه تهران، انتظاری که از دستگاه قضا می‌رود این است که با این نماینده مجلس برخورد کند. چرا که مماشات با مطهری این جرئت را به بقیه اصلاح‌طلبان حامی دولت می‌دهد که با دروغ بستن به رهبر انقلاب اسلامی، از پاسخگویی درباره عملکرد دولت مورد حمایتشان فرار کنند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

رهبر معظم انقلاب/ سرشارم از جوانی، هرچند پیر دهرم

چون سرو در خزان نیز، رنگ بهار دارم

وقتی «اَلّلهُمَّ کُن لِوَلِیّک» را میخوانید..

نظام جمهوری اسلامی یک مقدّمه و تحقّق یک وعده‌ی کوچک و نزدیک است

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.