سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / سخنان عجیب سخنران مراسم ختم خواهر روحانی

سخنان عجیب سخنران مراسم ختم خواهر روحانی

سخنران مراسم ختم خواهر رئیس‌جمهور گفت: حسودها به یوسف پیامبر (ع) گفتند برادرت دزد است، نسبت دزدی و دروغ برای همه هست و معصومان و ابدال همواره مورد آزار و اذیت بوده‌اند.

سخنران مراسم ختم خواهر رئیس‌جمهور گفت: حسودها به یوسف پیامبر (ع) گفتند برادرت دزد است، نسبت دزدی و دروغ برای همه هست و معصومان و ابدال همواره مورد آزار و اذیت بوده‌اند.

حجت‌الاسلام محمود رستگاری سخنران مراسم ختم مرحومه فریدون خواهر رئیس‌جمهوری که با حضورحجت‌الاسلام روحانی رئیس جمهور و برادرش «حسین فریدون» در حسینیه شهدای سرخه برگزار شد، اظهار کرد: بنا بر آیات قرآن، پیغمبران، معصومان و ابدال همواره مورد آزار و اذیت بوده‌اند؛ چراکه راه و هدف بزرگی را انتخاب کردند و باید در این راه آزارها را تحمل می‌کردند.

رستگاری با اشاره‌ به آیه‌ای از قرآن کریم مبنی بر آن که انبیای پیش از پیامبر اسلام هم مورد آزار و تکذیب قرار می‌گرفتند، گفت: خود پیامبر اکرم (ص) می‌فرمودند من و پیامبران پیش از من همواره مورد اذیت دشمنان بوده‌ایم.

وی با خطاب قرار دادن روحانی، رئیس‌جمهوری و حاضران گفت: یوسف صدیق نه به خاطر حسادت بیگانگان، بلکه به خاطر حسادت خودی‌ها و برادران به چاه افتاد و رنج و مصیبت دید؛ این رنج‌ها تا آن‌جا ادامه پیدا کرد که وقتی کیل یوسف را در بار بنیامین پیدا کردند، به یوسف گفتند اگر او دزدی کرده، قبلا هم برادری داشت که دزد بود؛ اما یوسف سخن را در دل ریخت و آشکار نکرد.

سخنران مراسم ختم خواهر رئیس‌جمهوری گفت: برادران یوسف حتی به یعقوب هم گفتند که پسر تو دزدی کرده است؛ می‌خواهم بگویم نسبت دزدی و دروغ برای همه هست.

رستگاری ادامه داد: قرآن می‌گوید اگر این راه را انتخاب کردید و به آن رأی داده‌اید، بدانید که در اموال و انفستان مورد آزمایش قرار می‌گیرید و از ناحیه فاسقان اذیت می‌شوید.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

ادعاهای نادرست حسن روحانی درباره قرارداد نافرجام توتال و فاز ۱۱ پارس جنوبی

اظهارات حسن روحانی رئیس دولت نا امید گذشته

حسن روحانی انیمیشن سازان را بدبخت کرد

انتقاد بهرام عظیمی در برنامه برمودا از حسن روحانی

3 دیدگاه

  1. همیشه این … برخلاف مسیر رودخانه ولایت شنا می کنند… حرف هایی می زنند، استدلال هایی می کنند که مرغ پخته هم خنده اش می گیرد…

  2. روح امام خمینی رحمت الله علیه شاد..چه بصیرتی خدا بهش داده بود
    خود مـا نیز وظـایف دشواري داریم.لازم است خودمـان را از لحاظ روحی و ازحیث طرز زنـدگی کاملترکنیم. بایـدبیش از پیش پارسـاشویم و از حُطام دنیوي رو بگردانیم شـما آقایان(خطاب به روحانیون) بایـد خود را براي حفظ امانت الهی مجهزکنیـد، امین شوید.
    دنیا را در نظرخود تنزل دهید، البته نمیتوانیدمثل حضـرت امیر (ع) باشید،که میفرمود دنیا در نظر من مثل. عفطه عنز است.
    لیکن ازحُطـام دنیـا اعراض کنیـد، نفوس خود را تزکیه کنیـد، متوجه به حق تعالی شویـد، متقی باشـید. اگرخـداي نکرده براي این درس میخوانیـدکه فردا به نوائی برسـیدنه فقیه خواهیـدشـدو نه امین اسـلام خواهیـدبود.خود را مجهزکنیدتا براي اسـلام مفیدباشـید. لشـکر امام زمان باشـید، تا بتوانیـدخـدمت کنیـدو عدالت را بسط دهید…
    … ای داد بیداد کجاها رو می دیدی
    «ای امام ای عالم مهذب روحت شاد و پیوسته متنعم باشی از سفره امام زمان عج..»

  3. عجب تقدسی!!!!!
    … اين گونه افكار ابلهانه، كه در ذهن بعضى وجود دارد، به استعمارگران و دولتهاى جائر كمك مى‏ كند كه وضع كشورهاى اسلامى را به همين صورت نگه دارند، و از نهضت اسلامى جلوگيرى كنند. اينها افكار جماعتى است كه به مقدسين معروفند؛ و در حقيقت مقدس نما هستند نه مقدس. بايد افكار آنها را اصلاح كنيم، و تكليف خود را با آنها معلوم سازيم؛ چون اينها مانع اصلاحات و نهضت ما هستند و دست ما را بسته‏ اند…
    روح امام خمینی رحمت الله علیه شاد این جماعت را چه خوب می شناخت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.