سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / هشدار مسکو درباره نمایش جدید کلاه سفیدها این بار قصد حمله شیمیایی به ادلب را دارند

هشدار مسکو درباره نمایش جدید کلاه سفیدها این بار قصد حمله شیمیایی به ادلب را دارند

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، گروه تروریستی موسوم به «کلاه‌سفیدها» قصد دارد که با حمایت تکفیری‌های «جبهه النصره»‌، شهر «ادلب» را هدف حمله شیمیایی قرار دهد و سپس، این اقدام را به گردن ارتش سوریه بیندازد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: ساکنان شهرک «سرمدا» اوایل نوامبر(اواسط آبان) افراد مسلحی را مشاهده کرده‌اند که با سه کامیون حامل موارد شیمیایی و تجهیزات عکس‌برداری حرفه‌ای، وارد این شهرک شده بودند. آنها همچنین افرادی را برای مشارکت در حمله (شیمیایی)، استخدام کرده‌اند.

این وزارتخانه اعلام کرد: کلاه سفید‌ها می‌خواهند ویدیوی دروغینی را درباره حملات هوایی و توپخانه‌ای به استان ادلب با سلاح شیمیایی درست کرده و ارتش سوریه را به این حمله متهم کنند. پیش از این نیز گروه کلاه سفیدها دمشق را به حملات شیمیایی در «دوما» و «خان شیخون» متهم کرده بود. گروه کلاه سفیدها توسط دستگاه جاسوسی انگلیس ایجاد شده است.

خبر دیگر اینکه، جنگنده‌های ناشناس شب سه شنبه یک پالایشگاه نفت را در حومه حلب بمباران کردند. خبرنگار اسپوتنیک گزارش داد، صدای شش انفجار در این محدوده شنیده شد. اخبار منتشره حاکی است، که در این حمله، دو تن کشته و تعدادی نیز زخمی شدند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

تراژدی حلبچه، نمایه‌ای تلخ از استاندارد چندگانه غرب در مقوله حقوق بشر

بمباران شیمیایی حلبچه

پس از ۹ سال فاش شد عامل حمله شیمیایی سوریه داعش بود نه اسد

ماده سیاه مخرب

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.