سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / متاسفانه برداشتی که از صحبت‌های آقا شده است و دوستان واکنش نشان دادند، باید درست قرائت شود.

متاسفانه برداشتی که از صحبت‌های آقا شده است و دوستان واکنش نشان دادند، باید درست قرائت شود.

 

1️⃣ نظر کارشناسی موافقان دولت درباره بنزین چیست؟ دکتتر طبیبیان یکی از اقتصاددانان نزدیک به دولت به شدت با گران شدن بنزین مخالفت کرده است، دکتر حسین راغفر چند سالی است که اساسا منتقد سیاست‌های اقتصادی دولت شده، دکتر فرشاد مومنی نظریه‌پرداز اصلی میرحسین موسوی هم علیه گرانی بنزین واکنش جدی داشته تا بماند اقتصاددانان انقلابی و علما که همه بیان داشتند که گرانی بنزین با این روش و در این زمان از جهت کارشناسی به صلاح کشور نیست.

2️⃣ با استناد به صحبت‌های آقا، اگر سران قوا نظرشان بر اساس بحث‌های کارشناسی جدی که این روزها در محافل اقتصادی مطرح است و حضرت آقا نیز بر نظرات کارشناسی صحه گذاشتند، دقیق‌تر بشود و گرانی بنزین را اصلاح کنند، حضرت آقا دوباره حمایت می‌کنند، پس حمایت رهبری را به منزله تایید نگیرید، این مغالطه و مالی کشی است مانند همین کاری که امروز مجلس کرد. پس به بهانه کارشناسی و این حرف‌ها بخواهید تحلیل‌ها را سرکوب کنند، اشتباه محض است.

3️⃣ نگاه رهبر انقلاب درباره برجام را ببینید و آن را به عنوان منطق آقا در مقابل سیاست‌های دولت و مجلس هر چند غلط (مانند برجام که همه معتقدند این سیاست خارجه منزوی و غلطی بود)، می‌تواند ما را کمک کند.

4️⃣ صحبت‌های آقا را کامل ببینیم و اجازه ندهیم که منطق بیان آقا مورد تحریف قرار گیرد. این را هم باید مدنظر داشت که کشورمان درگیر ناامنی نشود. پروژه #کشته‌_سازی شروع شده و جوخه های ترور مجاهدین و سرویس‌های اطلاعاتی تصمیم به #قتل_بیگناهان دارند؛ باید مراقب بود که در مقابل این ناآرامی‌ها چه چیزی به دست می‌آوریم و چه چیزی از دست می‌دهیم.

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

پای درس آقا| امام حسن عسکری، شیعیان را خانواده خود می‌دانست

امام حسن عسکری (علیه‌السلام)

اگر تمام دنیا را بگردید، یک نفر مثل آقای خامنه ای پیدا نمی کنید

ويدئو/رهبر مؤید انقلاب اسلامی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.