سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اربعین / اربعین چیست و برپاکننده آن کیست؟

اربعین چیست و برپاکننده آن کیست؟

بسم الله الرحمن الرحیم
اربعین 98 هم آمد. آیا دقت کرده اید که مراسم اربعین، هیچ متولی و بانی راه اندازی و برگزاری ندارد؟!
اربعین چیست و برپاکننده آن کیست؟
متولی این مراسم خود خدا است که از طریق امام حسین (ع) آرام آرام در حال نورافشانی هست. این نور چیست؟
این نور همان نوری هست که از سال 1342 آرام آرام شروع به تابش بیشترکرد و در سال 57 انقلاب ایران را به پیروزی رساند! همانطور که امام راحلمان امام خمینی (ره) فرمودند: انقلاب ما انفجار نور بود! همان نوری که دلهای مردم را جذب کرد و به خیابانها کشاند و خودشان نمی دانستند برای چه به خیابانها آمدند!
و اینک با شدت دادن بیشتر این نور، خداوند از ضریح مبارک امام حسین (ع) دلهای مردم جهانیان را به مراسم اربعین کشانده و آنها را علیرغم سختیهای این سفر راهی کربلا کرده و هر ساله شاهد افزایش تعداد بیشتر و چشمگیر جمعیت این مراسم هستیم.
بله، ما در آستانه حوادث آخرالزمان هستیم و خداوند با نور خود، ایرانیان و محبان امام حسین (ع) را نصرت خواهد کرد.
اولین نورافشانی بزرگش در وسعت ایران انجام شد و اینک در حال افزایش شدت نور الهی و در وسعت جهان خواهیم بود تا زمانیکه این نورافشانی تمام وکامل شود.: ﴿يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ ﴾: مى‏ خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش كنند و حال آنكه خدا نور خود را كامل خواهد گردانيد، اگر چه كافران کراهت داشته باشند. (سوره صف/آیه8)
أَلا إِنَّ وَعْدَ اللّهِ حَقٌّ : وعده خدا حق است.«يونس55» او وعده داده که روزی زمین و انسانها را از ظلمت و تاریکی نجات داده و بنور خود روشن می کند ﴿و أَشْرَقَتِ الأَرْضُ بِنُورِ رَبِّها…﴾ (سوره زمر/ آیه69)
بنابراین برادرم و خواهرم:
بیاییم با این نور همراه شویم و با شرکت در این مراسم جهانی، به استقبال نور برویم و با حضور در صحنه بزرگترین نورافشانی تاریخ، آنرا از نزدیک لمس کنیم و به مطالعه اثرات این نور بپردازیم و به عالمیان اثبات کنیم که اگر امام ما را کشتند، راه او ادامه دارد و به ظهور مولایمان (عج) منتهی خواهد شد و با هم شاهد باشیم و فریاد بزنیم:
کل یوم عاشورا کل ارض کربلا

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

قدرت خدا در طبس

ويدئو/ ماموران خدا در طبس

آهنگ / سرانجام

السلام علی الحسین

یک دیدگاه

  1. باسلام
    دوست گرامی، متاسفانه یک نقل اشتباهی رایج در سخنرانی ها و متون وجود دارد مبنی بر اینکه “همانطور که امام راحلمان امام خمینی (ره) فرمودند: انقلاب ما انفجار نور بود!” این سخن هرگز ار امام ره به این شکل صادر نشده است. این عبارت منسوب به یاسرعرفات است.
    لطفا عین متن کلام امام خمینی را در این زمینه بنویسید که «نور خدا در کشور جلوه گر شده است»
    با تشکر

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.